Hodnocení a zkušenosti s autem
Servis v Kutné Hoře je poměrně vstřícný a rychlý - ono za ty peníze bych taky byl - zpětné zrcátko bez laku a vyhřívání Kč 2500,- když přítelkyně couvala, Kč 650 za gumičky na stěrače a Kč 125 za žárovku H4.
Motor je můj první diesel a naučil mně jezdit v nižších otáčkách. Zátah je pěkný až k 3000 ot. pak slábne, já řadim u 4250, kde je teoreticky nejvyšší výkon, omezovač začne prudit u zhruba 4500, ale není problém jít na 4750 na 2ku. :o)) Největším problémem je asi převodovka která je nepřesná 3ka je na místě, kde bývá 5ka a 5ka je tam taky - jak to tam ti frantíci nacpali ?? :o)
Další problém a ten mne nejvíce trápí jsou krátké převodové stupně. Rozumím, že jde o vozidlo na dopravu nákladu, ale točit na 5ku 2000 ot (nejvyšší kroutˇák) a jet 85Km/hod je silná káva. Při cestovní rychlosti 120km/hod točíte 2750ot. Pak už motor jen slábne a zastaví se na 4350ot. při 180km/hod dle tachomeru při použití silného větru a silném klesání. Normálně může jít do 170ti. Spotřeba je do 6litrů, eko jízda lze 4 l/100km (nesmíte překročit 80km/hod). Brzdy dobrý, bez ABS, trochu klouže předek na mokru.