Zavřít recenzi

Škoda Octavia SLX 1.9 Tdi 85 kW

“Nenadchne ani neurazí.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1900 
  • Stav km při koupi: 100 000 km 
  • Stav km nyní: 140 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 4.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.0
Auto má celkově průměrné jizdní vlastnosti(neurazí nenadchne), ale nic jiného se ani nedá očekávat. Spolehlivost je celkem dobrá, ale to padání oken mě stálo hodně nervů a čekal by jsem teda, že podobné věci se již dnes nestávají. Na předních sedačkách je místa dost, vzadu je to horší hlavně kvůli malému rozvoru náprav. Jediné co je asi nadstandardní je velikost kufru.

Výbava auta je velmi dobrá, protože je to SLX, takže tam je klimatonic, ABS, 2x airbag, 4x okna v el....., ale auta s výbavou LX jsou absolutně vybrakovaná! Když jsem auto koupil mělo 66 kW, což na normální ježdění stačí, ale po přečipování je to mnohem lepší celkově se mi snížila spotřeba na 4.5l na 100km z 5.2l nárust na 85kW jde hodně poznat(pro ty kteří tvrdí, že se spotřeba určitě zvýší, můžu odpovědět, že pokud budete jezdit stejným stylem jako předtím, tak se jistě nezvýší!.

Závady a opravy na autě

Půl roku po koupi musely být vyměněny stabilizátory přední nápravy, což není drahý díl a vzhledem k tomu, že přední náprava je kvůli váze motoru silně namahané není se čemu divit(cena cca 500Kč i s opravou).

Horší a hlavně velmi nepříjemné je padání oken, to se mi během minulého roku stalo 2x a pokaždé v tu nejnevhodnější dobu, protože 100 km cesta v dešti stojí zato! Jak jsem poté zjistil, je to u Octavie(do faceliftu 2000) celkem klasická porucha oprava není náročná, ale musí se koupit celý díl stahování bez motorku(1500Kč), ale pokud tento díl vyměníte a spadne okno znovu, kupujete jen malý kus plastu, který je mnohem levnější(opravář nám pak řekl, že nemám čekat až spadnou zbylé, tak jsem vyměnil i zbylé 2, snad bude klid).

Poslední oprava nesouvisející s opotřebením byla výměna motorku stěráčů, který se zasekl a spálil.

Další opravy souvisejí s klasickou údržbou baterie, brzdová soustava, prasklá nádoba ostřikovačů...
<
Přejít na standardní verzi stránky »