Zavřít recenzi

Chrysler Voyager

“Neskutečně poruchový komfortní rodinný cestovatel.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 2.4i 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 40 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 5.0
Vzhled/design - v tmavě zelené metalíze velmi pěkné auto nadčasového designu.

Komfort/pohodlí - slušný prostor, zejména na šířku, látkové sedačky příjemné, se slabším bočním vedením, ale ve střední a zadní řadě nízké! Inteligentní manipulace při jejich vyjímání a instalaci, ale nepřiměřená váha.

Zavazadlový prostor rozhodně větší než v Octavii (...pokus o vtip...).

Výbava - ve verzi SE stačí, verze LE nabízí větší luxus.

Brzdy nemají s účinností sebemenší problém. Je zábavné zkoušet, jak si s takovým kolosem bez problémů poradí.

Výkon motoru je 150HP, což by byl dostatek, kdyby byl větší krouťák. Například do kopců na D1 někdy musíte při větší zátěži nebo potřebě zrychlení podřazovat na 4!

Podvozek je velmi stabilní, ale díky tuhé zadní nápravě je na zadních sedačkách snížený komfort.

Jízdní vlastnosti bez větších připomínek - stabilní, rozvážná jízda s předvídatelnými reakcemi.

Spolehlivost se jeví bez nadsázky jako katastrofální. (Auto se mi samo zamklo a jel jsem 200km pro druhé klíče, kolaps zánovní baterie v zahraničí a podobná překvapení).

Spotřeba se při rozumné jízdě dá udržet kolem 10l/100km.

Provozní náklady - drahý značkový servis, nutné časté návštěvy servisu kvůli různé diagnostice.

Cena vozidla + kdy byl vůz zakoupen - 1.050.000,- v roce 1997.

Přednosti vozu: masivní, prostorný a stabilní cestovatel, dlouhé zpřevodování (na 5 při 3.500 ot/min jede už 170. Zajímavost: udávaná max. rychlost je 180, ale i na čtyřku jede dost přes 200; při 180 se však zarazí ručička o zarážku na tachometru!!)

Negativa - volant je vyroben z "mastného" klouzavého plastu - omotal jsem ho černou cyklopáskou a nejenže se lépe drží, ale vůbec neklouže. Nepřijatelná poruchovost elektriky a elektroniky, laciné "americké" plasty v interiéru.

Doporučení pro budoucí majitele vozidla: vůz lze doporučit pouze tehdy, pokud máte někoho, kdo vám ho bude dávat dohromady z nadšenectví nebo za speciální peníz a bral bych verze s naftovým motorem od MB.

Závady a opravy na autě

Vozidlo jevilo neustálé problémy s elektrikou: samo se zamykalo, sám se spouštěl a nešel vypnout zadní stěrač, atd.

Po zhruba 2-3 týdnech parkování byla vždy totálně vybitá aku. Za cca 5 let používání už mělo třetí!

Ještě v záruce totálně zarezlé odvzdušňováky brzd (oprava v servise 10.000,-).
<
Přejít na standardní verzi stránky »