Škoda Felicia 1.3 GLXi
“Byla to láska na první pohled, těžko jsem se s ní loučil.”
- Rok výroby: 1995
- Typ motoru: 1.3
- Stav km při koupi: 75 000 km
- Stav km nyní: 155 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
3 roky
- Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Oproti předchozímu autu - Favorit LXi ( 40 kW ), no mělo to o 10 kW víc, ale podstatnej rozdíl to nebyl ( 50 je pořád málo ), aby to trochu jelo tak je potřeba ji víc vytáčet, s tím souvisí i vyšší spotřeba ( o litr víc než s Fáčkem ) takže kolem 7, v zimě po městě i 8,2.
Vzhledem k tomu že to byla vlastně 2 000 ročník tak se zatím neprojevila koroze.
Kdybych se nezamiloval do jinýho auta (Xsara 1,9 TD) patrně bych s ní jezdil doteď , měla by najeto 200 000 a byl bych věrnej škodovkář.
Závady a opravy na autě
Podotýkám, že Felicii již půl roku nemám. Koupil jsem ji v roce 2001, s 75 000 km na tachometru, loni jsem ji prodal a za 3,5 roku jsem s ní najel 80 000 km. Papírově to byl r.v.1995, ale kompletně to byla přestavba na r. 2000 - kastle, motor MPi , interiér.
V podstatě auto z r.2000 na TP 1995. První závada s kterou jsem to již koupil - vadnej termostat. Častá bolístka MPi, celkem jsem ho měnil asi třikrát. Dále 2 krát výměna zadního dílu výfuku, podruhé i se středním dílem. Při 110 000 km nové tlumiče, kotouče a destičky. Jinak žádná závada. Jen běžná údržba - olej, svíčky, filtry. Při 150 000 olej v převodovce - při té příležitosti výměna spínače zpětných světel - byl tam uhnilej kontakt .
Všechny ND se dají koupit za dobrej peníz - poslední levná škodovka. Pak jsem ji podrobil crash testu - jen lehce. Nárazník, výztuha, skla př. světel, kapota, mřížka a ty plasty okolo, chladič... včetně laku cca 13 000,- Práci jsem si dělal sám - 7 dní jsem strávil v garáži.
Při prodeji kupující zjistil menší vůli v ložiskách jak lezou poloosy z převodovky - odstranitelné za 2000 Kč, dostal slevu .