Zavřít recenzi

Fiat Tipo 2.0 ie GT

“Dvěma slovy: slušné auto.”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1995 , NA 
  • Stav km při koupi: 90 000 km 
  • Stav km nyní: 180 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.4
Motor - průměrný výkon 113PS (jedná se o 8mi ventil), držák, bez závad, pouze ho čeká přetěsnění, po 180000km už nemusí být těsnící schopnosti nic moc, jede velmi pěkně, nemusí se moc řadit, olej žere max 0.5l na 1000km, spotřeba benzínu kolem 10l/100km - nejezdím na spotřebu.

Podvozek - slušné jízdní vlastnosti, drží stopu, řízení by mohlo být strmější.

Karosérie - tradiční italský líbivý design, který vynikne zejména v černé metalíze a na pěkných kolech, problémy s korozí nemám, pravidelně v létě kontroluju stav ochry podvozku a případné nedostatky odstraňuju.

Interiér - díky tomu, že mám ojedinělou verzi s klimatizací a kůží, tak si nemůžu stěžovat, při svých rozměrech se za volant vejdu bez problémů, cestující za mnou taky, jedinou výtku mám k vyššímu posazu.

Elektroinstalace - žádný větší problém, pouze tradiční prodření kabelů vedoucích do 5tých dveří, při 160000km preventivně provedena repase alternátoru a startéru, dokonce ještě používám původní baterku.

Auto bylo dovezeno ze švýcarska, kde ho měl zřejmě fanoušek značky, jako jsem já, bylo udržovaný, ale pár drobných šrámů mělo.

Závady a opravy na autě

Krom vadné benzínové pumpy (díky níž si to servisy přestrkovali skoro 2 roky a nevěděli co s tím) a prázdného okruhu klimatizace nic zvláštního - pouze nové kotuče, preventivní kompletní repase brzd, nová spojka, nová ramena a tlumiče - auto dostávalo a dostává zabrat, moc ho nešetřím, pravidelné výměny filtrů, náplní a řemenů, za těch 7 let v něm už je částka rovna pořizovací ceně.
<
Přejít na standardní verzi stránky »