Zavřít recenzi

Citroën XM 2,1TD, 93

“Za málo peněz maximum muziky!”
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 2088 TD 
  • Stav km při koupi: 198 000 km 
  • Stav km nyní: 210 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.2
Chtěl bych apelovat na všechny ty, kteří bezdůvodně pomlouvají tuto francouzskou značku. O Citroënech (obzvláště s hydraulikou) koluje spousta mýtů, ale myslím si, že jen velmi málo z nich se zakládá na pravdě. Měl jsem již 3 vozy Citroën s hydraulickým pérováním. Vůz jsem koupil před cca 6 měsíci, stál mě 55tis a myslím si, že za tyhle peníze je to asi to nejlepší, co jsem si kdy mohl koupit.

Auto má naprosto úžasnou výbavu, vč. klima, pal. počítače, ABS, vyhřívání sedaček, kompletního elektrického ovládání snad všeho, na co si vzpomenete, ani v dnešní době ho ve výbavě jen tak něco nepředběhne. Navíc většina z XMek je osazena výkonnými a velmi úspornými vznětovými motory, takže i provozní náklady jsou velmi nízké.

A teď už k samotné hydraulice, jedná se o spolehlivý systém, který vám poskytne úžasné pohodlí a bezpečí při jízdě, když se o něj budete jen trošičku starat. Provedl jsem pouze její proplach a vyčištění a dofoukání zásobníků (náklady 7000,-Kč), což se rovná kompletní výměně tlumičů a dalších věcí na obyčejném autě.

Za celou dobu, co uvedené auto vlastním jsem provedl:

vyčištění hydrauliky, proplach hydrauliky, dofoukání hydraulických zásobníků, vyčištění konektorů na ABS-pal. počítač hlásil chybu, a to je vše.

Já osobně můžu tohle auto všem vřele doporučit, žádné auto vám nenabídne takový komfort při cestování, jako Citroën XM-kdo nevěří, ať se sveze. :-)))

Závady a opravy na autě

Jako každé ojeté auto samozřejmě ano. Ale po vychytání některých drobností (vyčištění konektoru na ABS, proplachu hydrauliky atd) je naprosto bezproblémové.
<
Přejít na standardní verzi stránky »