Zavřít recenzi

Škoda Fabia combi classic 1.2 HTP 47 kw

“Vůz je velmi dobrý pro rodinu a těch pár malých mušek mu velice rád odpouštím.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1.2 HTP 47 kw / benzin 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 21 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 18 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.8
S automobilem je celá rodina spokojena. Zavazadlový prostor je poměrně velký, průměrná spotřeba se pohybuje kolem šesti litrů. Výrobce udává, že vůz je pro 5 osob, ale s tím bych až tak úplně nesouhlasil. Pasažér, který sedí uprostřed zadní sedačky musí být malých rozměrů, aby se necítil jako vakuovaná káva. Rozmístění ovládacích prvků na přístrojové desce je velmi praktické a řidiči nebrání plně se soustředit na jízdu. Možná boční vedení sedadel mohlo být výraznější. Palubní deska před spolujezdcem je zbytečně velká a navíc se nehodí k odkládání předmětu, protože je příliš zaoblená a odložené předměty se na ní za jízdy neustále přemisťují zleva doprava nebo dokonce spolujezdci na klín a pod nohy. Palubová deska při přejezdu nerovností vydává praskavé zvuky. Stejně tak i kryt zavazadlového prostoru. Ti co tímto vozem jezdí, asi ví, o čem mluvím. Jinak už mě nenapadá nic, co bych mohl vytknout.

Tento vůz bych doporučil všem, co chtějí spolehlivý automobil na přepravu osob i nákladu. Motor zabírá již při nízkých otáčkách a není hlučný. Hluk motoru v kabině je téměř neslyšný. Jízdní vlastnosti jsou dobré, podvozek není ani měkký, ani tuhý. Přejezd nerovností však pocítíte. Letos v zimě se mi stalo, že jsem jel po namrzlé vozovce do zatáčky a i přes to, že mám zimní pneu, jel vůz stále rovně. Dopadlo to tak, že jsem předními koly najel na poměrně vysoký obrubník, ale k mé spokojenosti to kola vydržela bez úhony. Od té doby jsem najezdil už 1000 km a žádné problémy s přední nápravou jsem nezaznamenal.

Závady a opravy na autě

Ano, automobil měl jednu nepříliš velkou, ale za jistých okolností velmi nebezpečnou závadu. Asi po 13000 km přestala svítit zadní brzdová světla. Velmi nepříjemné pro nás i ostatní řidiče. Naštěstí jsme si závady včas všimli a v servisu byla na počkání odstraněna. Šlo prý o sériovou vadu. Jinak je zatím vše v pořádku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »