Zavřít recenzi

Chrysler Concorde

“Obrovitá elegance.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 3.2L V6 
  • Stav km při koupi: 136 000 km 
  • Stav km nyní: 201 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.2
Jedná se již o nový typ Concorda (kulatý podobně jako Chrysler 300M), akorát má podstatně větší kufr. Auto je to velké jak kráva (5 311 mm na délku), takže je ještě o něco delší než BMW 7. Tomu odpovídá vnitřní prostor, na zadních sedačkách si natáhnou nohy i dlouháni.

Ovládací prvky auta jsou udělány pro americké černochy, čili velmi pochopitelně. Pokud jde o výbavu, tak vše je v elektrice, klimatizace automatická, zabudované rádio přehrává jak CD, tak kazetu, nemá RDS.

Vnitřní pohodlí pro všechny od řidiče po spolujezdce je super, všude je nadbytek prostoru, velmi vhod přijdou odkládací držáky na nápoje (vpředu i vzadu), stejně jako box na CD v loketní opěrce. Na druhou stranu, odkládací prostor ve dveřích je dost malý, dvoulitrovku koly do něj tedy určitě nenarvete.

Příjemná je integrace palubního počítače s kompasem.

Jinak celkové hodnocení interiéru: pohodlí, pohodlí a zase pohodlí :-)

Pokud jde o jízdní vlastnosti, tak zde platí plně úsloví, že objem ničím nenahradíš. Poctivých 167kW tento auťák dostane z 0-100km/h za cca 9 vteřin, ale oceníte hlavně pružnost při předjíždění. Výhradu mám k pouze čtyřstupňové automatice, kdy při prudším sešlápnutí plynu převodovka podřadí o dva stupně dolů, takže najednou při 130 km/h točíte 6 000 otáček za minutu :-( Další věc je ta, že jak je Concorde široký, tak zasahuje oběma koly na hrany kolejí vyjetých od náklaďáků, takže auto trochu plave.

Takže i když vůz vypadá sportovně, je to skutečně spíše sedan pro svižnou, ale klidnou jízdu.

Závady a opravy na autě

Předchozí majitel si se servisem hlavu příliš nelámal, na druhou stranu díky tomu auto nebylo zpraseno servisem typu Vidlák a Drn. Takže hned zpočátku bylo třeba vyměnit tlumiče a rozvodový řemen. Loni v létě odešel kompresor klimatizace (nový 15 000 Kč). Občas jsou problémy s kontakty elektriky, ale zatím stačilo vždy jen vyčistit.

Jelikož je Concorde těžké jako kráva a Američané evidentně nepočítali s tím, že bude jezdit po českých silnicích, tak rok co rok musím dávat nové tlumiče (cca celkem 10 000 Kč ročně), ty odcházejí poměrně spolehlivě :-(.

Jinak auto bez závad.
<
Přejít na standardní verzi stránky »