Zavřít recenzi

Toyota Yaris 5D 1.0 VVT-i

“U většiny aut se sem tam něco pokazí. A s Toyotou jezdíte... a jezdíte.... a jezdíte.”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 998 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 35 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.6
Motor je na svůj obsah vynikající, do města naprosto dynamicky postačující. Nikdo nechce věřit že to je pouze litr. Na první 3 stupně se dá docela slušně zrychlovat, Fabia 1.4 16V 55kw nemá šanci. Bohužel už od 3500ot/min je motor dost hlučný (ale zvuk má při zrychlování krásný sytý), tzn. na pětku asi od 110km/h, ale Yaris zvláda v pohodě i trvalou jízdu tachometrovýmí 150km/h.

Vpředu je místa spoustu, vzadu už to je horší. Obzvlášť když se posune zadní lavice dopředu, tak už si tam sedne leda tak beznohý. Na druhou stranu, variabilita je super a k tomu kufr 305 litrů. Běžně vozím v autě 400kg a podvozek se zatím tváří, že mu to nevadí.

Trošku mě mrzí sedadla. Moc ploché. Po půl hodině v nich bolí záda, o nějakém bočním vedení ani nemluvím.

Řazení krásně přesné. Řízení je na můj vkus moc kožené, kontakt s vozovkou není nijak slavný, Fabie je v tomhle směru úplně někde jinde.
Podvozek je dost měkký a celkově komfortnější. V zatáčce se auto hodně naklání, ale stopu drží překvapivě dlouho. Je to takový rodinný podvozek, takže mu jakožto hodně do rychla orientovaný řidič moc nemůžu přijít na chuť.

Celkově ovšem jakožto rodinné auto, bez vážnějších výhrad.

Závady a opravy na autě

Jedinou "poruchou je nemožnost otevřít vrchní schránku u spolujezdce bez použití násilí.

Jinými slovy - spolehlivost sama.
<
Přejít na standardní verzi stránky »