Zavřít recenzi

Oltcit Club 11R

“Doveze a vyjede všude, i když sotva drží pohromadě.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1200 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 5.6
Koupil jsem si ho, protože jsem potřeboval auto za co nejméně peněz. Naštěstí všechny škodovky v bazaru byly předražené, tak jsem si vybral tohle auto a udělal jsem dobře. Hned po prvním rozjezdu byl poznat absolutně rozdílný a kladný pocit oproti škode 120. Stejné to bylo i s interiérem vozu. Na to, že jsem Oltcita nikdy nechtěl, jsem si na něho docela zvykl.

Jelikož jsem odhadl jeho životnost, neměl jsem náladu se o něho starat a tak kromě výměny výfuku a pouzder na volant v servisu a pár vlastnoručních oprav (čep dveří, opravení blatníku, výměna sedačky a zámku) jsem na něho vůbec nesáhl. Ostatní závady jsem nechal svému osudu.

Chvíli mě zlobili svíčky, nešlo po delší odmlce nastartovat, ale když jsem zjistil jak na něho, bylo to celkem v pořádku, pokud jsem ho nenechal venku v mrazu.

Doplnění oleje je horor! Vypáčit umělé víčko zastudena nejde a za tepla se ohýbá. Když jsem ho tam nenasadil na fest, tak mi vypadlo.

Pokud necháte auto déle stát a poté zapnete větrák, obdržíte v obličeji kousky listí, semínek a dalsího bordelu ze stromů.

Jízdní vlastnosti má divné, hrozně se v zatáčkách naklápí. Ve sněhu nebo v blátě jsem vždycky vyjel všude. Přesto že motor "má dost", bere si olej, kape z něho olej, nemá seřízený karburátor, má momentálně opět děravý výfuk a přibržděná kola, jede na tento stav poderžele dobře.
Je to malé auto, přesto je vepředu spousta místa a nebyl jsem tam slisován a pokud jsem vezl nábytek, kolo, cokoli, sám jsem byl překvapen, co do něho všechno lze nacpat.

Ruční brzdu má na přední kola, takže s ní určitě hodiny nehodíte. Z toho byly také u STK na větvi.

Výměna kola je dílem okamžiku, nářadí je ve výbavě vozu a uloženo v karoserii, takže ho nezapomenete.

Nevím proč je kontrolka na stav benzínu daleko tmavší, než ostatní, za světla není poznat jestli svítí nebo ne a palivoměr občas zůstává po vypnutí zapalování viset kousek nad nulou.

Pokud Vám začne šílet otáčkoměr a házet otáčkama v závislosti na odebraném proudu (blinkrech), máte zoxidované svorky na baterii a tím pádem to ani nedobíjí.

Auto se mi líbí akorát zepředu, jinak ne. Koupil bych si ho znovu jen kdybych musel vybírat ze starých škodovek (což se doufám už nestane), protože je nesrovnatelně lepší. Potěší také zabudované digitání hodiny ve stropě.

Závady a opravy na autě

Koroze výfuku (2x).

Koroze všech blatníků, podvozku a prahů.

Uhnilý čep v pantu u obou dveří.

Únik oleje z motoru.

Motor si bere olej.

Při delší velké zátěži kouří a nemá výkon.

Škubání převodovky.

Vadná spínací skříňka.

Ulomené hadičky ostřikovačů.

Nefunkční čerpadlo předních ostřikovačů.

Stržená opírací část sedačky.

Propadávací brzdy.

Stržené ovládání okna u řidiče, okno šikmo zapadne do dveří, zavřít ale jde.

Přidřená pouzdra na volant.

Unavené navíjení bezpečnostních pásů.

Rozpadlý zámek třetích dveří.

Upadnutá mřížka z čelního vývodu topení.

Po zapnutí kvičící větrák.

Neustále svítící kontrolka nabíjení, přesto že auto dobíjí.
<
Přejít na standardní verzi stránky »