Zavřít recenzi

Toyota Corolla LB 1,3 12V

“Jestli to bude možné, příště již jen opět TOYOTA.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 1300 
  • Stav km při koupi: 110 000 km 
  • Stav km nyní: 146 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Naše Karkulka má v nás druhé majitele, prvním byla 7 let zřejmě nějaká švýcarská paní učitelka, potom 5 let stála v jednom autobazaru a čekala na nás, nyní již je pátým rokem u nás.

Má již několik vad na kráse, dvakrát přes ní přešly kroupy, jedenkrát se Opel Omega zastavil o zadní dveře...

Na rozdíl od ostatních automobilů / nyní máme Fiatu Cromu, služební Octavii1, 6, vlastnili jsme Nevadu, Fiata 128 SC, několik Fordů Capri, Škodu 125L, atd/ naprosto totálně spolehlivé vozidlo bez ohledu na svůj věk, čím starší, tím lepší.
Koroze žádná, interier netknutý, vše naprosto funkční, elektroinstalace jako včera vyrobená.

Oblíbené heslo v našich zemích: JAPONEC AŽ NA KONEC se opravdu potvrdilo, když se člověk dopracuje tak daleko a nějakého, i když jetého, si v dobrém stavu koupí, už konečně pochopí, co si má koupit příště.
Navíc, design modelu LB /1987-1992/ je dnes stejně krásný jako před 17 lety/tady si každý trochu chválí své/.

Jediné - , tento model je opravdu tak trochu pro Japonce - prakticky dosti velký čtyřdveřový sporťák s poměrně velkým kufrem a slabým motorem.

každý den je Karkula v provozu, otočíte klíčkem, zařadíte a jedete, nalejete benzin, jednou za rok se odklopite kapotu a zkontrolujete olej, jednou za dva roky vymenite a dojedete na technickou prohlidku.
Zapomněl jsem, na podzim přezujete zimni pneu a na jaře letní..

Manželka má jeden problem, chce jine auto...
Jenže když si kupovala Karkulka, bylo rozhodnuto, že ji musí tzv. dojezdit, kdy to však bude, nedokáže však zatím nikdo odhadnout...
Dnes s ní již jezdí i moje 18 letá dcera a opět tvrdí, že tak dobře se jí zatím s ničím jiným nejezdilo.

Závady a opravy na autě

Zadní díl výfuku cca 2000 Kč.

Nové zapalovací svíčky 200 Kč.

Spínací kontakty na starteru 150Kč.

Oprava zadní dveří cca 2000 Kč.

Rozdělovač brzdného tlaku - rozebrat + složit.

Jinak běžný provoz, takže vlastně vůbec nic!
<
Přejít na standardní verzi stránky »