Zavřít recenzi

Ford Mustang Coupe V6 Premium

“Nemohl jsem koupit lépe!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 4.0L SOHC 12V V6 
  • Stav km při koupi: 500 km 
  • Stav km nyní: 8 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8-12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.6
Auto jsem kupoval nové, dovezené z USA přes jednu firmu které se na dovozy specializuje. Doba dodání byla včetně uprav a vyřízení papírů cca 8 týdnů. K základní výbavě V6 Premium jsem měl navíc výbavu: Active Anti-Theft, ABS + Traction Control, Exterior Sport packet, kožené sedačky. V6 jsem volil hlavně z finančních důvodů, rozdíl na GT byl v té době čtvrt milionu Kč.

Auto je naprosto super a dokonce mě čekalo i pár milých překvapení. Nejdřív začnu užitným dojmem … :) mám sice ještě druhé auto (kombíka nejmenovaného českého výrobce), ale i tak člověk potřebuje něco převézt a právě velikost kufru 348 l bez sklopených sedaček mě u Mustanga velice příjemně překvapila. Druhým překvapením byla prostor na zadních sedačkách. Sice většinou jezdíme ve dvou nebo sám, ale když jsme jeli několikrát ve 4 lidech ( a nebyli to žádní trpaslíci) tak měli vzadu dost prostoru, aby pro ně jízda nebyla nepohodlná, ale samozřejmě na několika set kilometrové výlety to asi není. Vybavení interiéru je sice spíše strohé a středový panel působí trochu lacinějším dojmem, ale to není tak důležité, spolu s dvěma velkými kulatými budíky s chromovanou obručí to ještě více dělá dojem „staré klasiky“. Koženými sedačky jsou pohodlné s prodyšné kůže.

Vzhled auta z venku asi netřeba komentovat… Auto je na silnice k nepřehlédnutí a stále vidím chodce, řidiče, motorkáře s otevřenými ústy nebo rychle hledají foťák :) Také se často stává že mě ostatní účastníci silničního provozu zdravý zdviženým palce a pochvalným kýváním hlavy.

Jízdní dojmy jsou také velmi dobré a Ford u nové Mustangu vyvrací všechny mýty o autech které jsou jen na ježdění po rovině … Auto na silnici sedí poměrně dobře, ani jednou se mi nestalo, že bych měl nějaký problém s řízením nebo s udržením směru na silnici. Motor má obsah 4 L a výkon 210koní což sice v porovnání s evropskými a asijskými auty je asi malý poměr, ale na druhou stranu to zvyšuje jeho spolehlivost a životnost a „snižuje“ spotřebu („našláplý“ auto s 2L a 180-200 HP má větší nebo stejnou spotřebu než Mustang s 4L a 210 HP) Auto je i přes tuhou nápravu pohodlné i na českých silnicích. Zatím mám na autě původní disky a pneu což jsou 16“ AL s celoročníma pneu BFGoodrich. S autem jsem jel i na sněmu a námraze bez jakýchkoliv problémů.. Samozřejmě jsem s ním nejezdil na hory.

Spotřeba je oficiálně uváděna 7,8L/100km mimo město a 12,3 ve městě. Já jezdím za 9-11L. Většinou 9,5-10 i při ostřejší a rychlejší jízdě. Největší rychlostí jsem zatím jel 190km/hod. díky omezovači, ale mám v pránu ho nechat odstranit + nějaké další úpravy na zvýšení výkonu.

Závady a opravy na autě

Ne.
<
Přejít na standardní verzi stránky »