Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto odveze úplně všechno, navíc verze s dieselovým motorem je vhodná i do provozu do města. Je pravdou, že italský motor, který v Rakousku do aut montovali není z těch, jemně řečeno, super povedených, ale pokud jezdíte s autem jako člověk a měníte oleje, filtry, a bohužel i rozvodový řetěz v ideálních intervalech, tak má motor životnost takřka neomezenou.
Problémy jsou spojeny třeba s klimatizací, nebo s převodovkou. Klima je vhodné doplnit minimálně jednou za půl roku, pokud začne ucházet na stálo je to větší starost za více peněz. Občas se přidírá servo pumpa řízení, tam pomůže jen výměna. Jak tady někdo napsal tak při řazení ze 3. na 2. rychlostní stupeň je problém zařadit v rychlosti nad 20km/h. Důvodem je špatná konstrukce v převodovce, kde synchron u dvojky prostě odejde dříve něž je běžné. Oprava pak sebou nese investici přes deset tisíc, ale může se stát, že to za rok máte zpět. Idelání je řadit s mezi plynem a s převodovkou jezdit až do pryč.... ve stavu jak je. Na nic další to nemá vliv. Konstrukce volantu a el. součástí pod ním pak ještě občas způsobí, že se v tištěných spojích pod volantem, které se navíjejí jako jojo vyskytne přerušení a pak nejde klakson, tempomat a samozřejmě i airbag volantu. Náprava je jednoduchá, buď domácí tvořivost, cín a šikovné ruce, nebo výměna v servisu za cca 3000 s prací.
Auto je bezvadné, dobrý je rozhled na silnici a pohodlí na všech sedačkách s výjimkou třetí řady, kde se ve třech sedí opravdu bídně a lze to realizovat pouze na kratší vzdálenosti.
Je zajímavé sledovat ceny aut mezi rokem 1997 a 2000, kdy auta téměř shodných vlastností mají rozdíl v cenách až 70 tisíc Kč, což rozhodně není poznat na užitné hodnotě vozu, ale jen v papírech.