Zavřít recenzi

Škoda Favorit 1.3i

“Auto za babku.”
  • Rok výroby: 1994 
  • Typ motoru: 1.3 
  • Stav km při koupi: 50 000 km 
  • Stav km nyní: 98 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 9 let
  • Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 6.6
Záleží na autě, každy kus od kusu je jiný, koupil jsem ho po nějakém dědovi, který v něm akorát jezdil a níc víc, ale bylo v dobrým stavu.

Nebyly tam nikdy stříkané dutiny ani podvozek, nebylo to garážované, nikdy tam snad nebylo nic měněné, šrouby všude byly zarezlé a staré takže původní. a to se psal rok 2000. takže 14let vše původní a nebylo to skoro zhilé, ale pak se to vše začalo sypat.

Investice asi 25tis. kč v průběhu dvou let a auto stále žije.

Je to klasické přibližovadlo které člověka dopraví s bodu A do bodu B. Když jsem tam začal měnit věci, tak se začalo všechno pomalu kazit a měnil sem tam co se dalo. ale musím uznat motor je super s hlediska toho, že mě nikdy nikde nenechal a nic kromě kapalin a filtrů sem neměnil.

Je to uplně nejslabší varianta se vstřikováím 40KW ale v mém případě potrápí i felice a staré golfy první gen. prostě motor v mym autě je asi nesmrtelný. Startoval i v -28stuňových mrazech na 1. pokus

Jinak jizdní vlastnosti jsou slabé, ale co by se dalo čekat od favorita, auto se v zatáčkách naklání a karoserie se kroutí, v interiéru pořád něco klepe a vrže, a každá díra na vozovce je znát.

Max rychlost vyskoušena ve 4lidech a plným kufrem 140km/h což si myslím že není nejhorší.

Hodně lidí na auto nadává že hnije, to je pravda ale ten můj prostě né. Asi dobrý KUS.

Závady a opravy na autě

Musím říct, že vzhledem ke stáří auta bylo zapotřebí vyměnit pár věcí:

tlumiče, komplet brzdy, manžety, kulové čepy, aku, zadní lemy, výfuk, náboje a ložiska na nápravach.
<
Přejít na standardní verzi stránky »