Zavřít recenzi

Škoda Octavia II 1,9 PD 77kw

“Octavia II předčí očekávání, když neočekáváte nemožné.”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1,9 PD 77KW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 14 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Je to již mé deváté auto, (předchozí: P406, N Primera, M Galant, Felicia, Favorit, atd.) proto můžu srovnávat.

Jízdní vlastnosti po přezutí na pneu 205/16-vynikající, skoro na úrovni Nissan Primera(nejlepší podvozky!).

Pro rodinu i podnikání ideální auto. Řazení velmi přesné. Motor trochu hlučnější než třeba v Peugeotu 406 ale ne že by to nějak rušilo. O těchto "pédéčkách" je to známo. Motor pružný od spodu, ale při rozjezdu je třeba přidat trochu víc plynu, zpočátku mi chcípal, něž jsem si zvykl.

Doporučuji senzor deště-vynikající věc, přesnější než v Peugeotu. Překvapilo mě, že si motor řekl o dolití oleje již při 12tis km. S předchozím autem jsem najel 130tis km, bez dolití kapky oleje.

Vadí mi tuhé těsnění, někdy musím i třikrát bouchnout dveřmi.
No a spotřeba, to je bonbónek! Když se hecnu a jedu dle předpisů třeba z NJ do OV, tak mi to ukazuje spotřebu 3,2L/100km! Na druhé straně jsem si to měřil i klasickým způsobem a je to asi o půllitr víc než ukazuje palubní počítač. Stejnou zkušenost mají i jiní. Nevím proč to tak je?

Chtěl bych to čipnout, ale zatím nemám odvahu, nejen kvůli ztrátě záruky, ale bojím se že poškodím převodovku, nebo rychle ojedu spojku, či co jiného..když se rozhoupu, tak pak napíšu.

Oktávku můžu opravdu doporučit. Je to rozumný kup. Na rozdíl od jiných značek, drží cenu. I když k úplné spokojenosti trošička chybí, tak si říkám, které auto je vlastně dokonalé a ideální po všech stránkách???

Závady a opravy na autě

Od začátku je při řazení na vyšší převodový stupeň slyšet z motoru kvílivý zvuk, je to otravné, ale v servisu mi řekli, že je to normální. Prý podtlak v turbu.

Při 2000 km přestala fungovat signalizace nezapnutých pásů (spíš výhoda).

Od 5000 km při určitých otáčkách vrzání v palubovce.



<
Přejít na standardní verzi stránky »