Zavřít recenzi

Citroën AX 11 TRE

“Spolehlivé auto co jezdí.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1,1i 
  • Stav km při koupi: 34 000 km 
  • Stav km nyní: 90 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.6
S autem maximální spokojenost. Spotřeba malá, poviné ručení taky. V jednom je to svižné autíčko, není problém předjíždět i na frekventovaný silnici mezi HK a Chlumcem. Největší investice do auta byl nový výfuk, brzdové destičky a kotouče, nové disky + pneu, výměny olejů, filtrů a benzín :o).

Auto je stále v perfektním stavu. Bez problémů zvládlo 1600 km na jeden zátah. Sedačky jsou pohodlné. Někomu bude nejspíš vadit měký podvozek, ale jde jenom o zvyk. Žádné problémy se startováním ani v těhle krutých mrazech. Startuje stejně v létě i v zimě při -25°C!

Auto bylo dotažené z Německa se servisní knížkou.
Jako jeho uživatelé budeme ještě hodně dlouho. Na delší trasy už ho nahrazuje novější auto a z AXka se stalo druhé auto v rodině.

Závady a opravy na autě

Auto je takřka bezporuchové. Jednou za šest roků co ho máme nedojelo do cíle. Pod motorem je svazek kabelů, kde se jeden kablík předřel a když se dotkl kostry, tak auto chcíplo. Nalezení problému chvilku trvalo, protože po dotažení domů auto v pohodě nastartovalo a jezdilo, problém se ale opakoval, nakonec se vyřešil a je klid (oprava 500,- Kč). To bylo asi před rokem.

Okolo 60tis. začal zlobit krokový motorek, nevracel se volnoběh a zůstával viset ve vysokých otáčkách. Postačilo jeho pročištění (350,- Kč).

Zaseknutý stěrač, postačilo promazat táhla (100,- Kč).

50tis. špatné dobíjení. Projevovalo se to blikáním všeho co svítilo, nejvíce pozorovatelné na podsvícení palubovky nebo hlavních světlech v noci. (800,- Kč).

Špatná kostra u zadních lamp, projevovalo se to tak, že když svítilo vzadu koncové světlo a do toho blinkul blinkr, tak to skoro zhaslo, postačilo jenom vyčistit kontakty v konektoru na každý lampě. (0,- Kč, to jsem zvládl sám).

V roce 2002 odešla do věčných lovišť původní baterie, která sjela s autem z linky, vyměněna za bezúdržbovou Boshku (1200,- Kč)
<
Přejít na standardní verzi stránky »