Renault R21 1.7i
“Vzhledem k ceně je to dobrá koupě, ale existují i lepší vozy.”
- Rok výroby: 1989
- Typ motoru: 1.7
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 0 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
6 let
- Průměrná spotřeba: 7 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz má abnormálně velký poloměr zatáčený (malý "rejd"), a proto je na můj vkus zcela nevhodný do městského provozu. Vzhledem ke svojí velikosti by mohl být i pohodlnější. Už při průměrném zatížení vůz sedí nízko a má lehkou tendenci "motorového člunu". Velice nepříjemný je také úhel čelního skla, ve kterém se velmi nepříjemně odráží palubní deska. Strohá palubní deska nezapadá do příjemně čalouněného interiéru a sráží subjektivní dojem o třídu níž. Tvrdá spojka a tuhé řazení také nekorespondují s rodinným vozem. Nepříjemná je také zvýšená hlučnost při vyšší rychlosti a časté drnčení částí vozu. Motor je v nízkých otáčkách značně nedynamický a s velmi nízkým výkonem, což např. manželce způsobovalo značné problémy při rozjíždění. Interiér má velmi málo odkládacích prostorů a přední kapota se otvírá směrem dopředu (panty jsou u světel), takže je velmi špatný přístup k motoru.
Z kladů bych vyzdvihl především nízkou spotřebu, velký vnitřní prostor i kufr a příjemné čalounění.
Závady a opravy na autě
Přední náprava - ložiska a poloosy strašně rychle odcházejí, stejně tak jako přední silentblok u motoru.
Zadní díl výfuku velmi koroduje nad zadní nápravou a dlouho nevydrží.
Špatný přepínač světel (lukas), vady el. zámků dveří, problémy s ruční brzdou a koroze trubky ohřevu vstřikovací jednotky.