Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor:
Pokud běží, je tichý a celkem úsporný. Není to závodník, ale pracovitý sluha.
Převodovka:
Je to kapitola sama pro sebe. Jde o kontinuální převody ( pamětníci si jistě vzpomenou na DAF, který jako prvý tuto převodovku CVT začal montovat. Tenkrát ještě s pryžovými řemeny ). Jízda je neuvěřitelně plynulá, naprosto bez rázů. Akcelerace při rozjezdu na křižovatce je příkladná, motor je stále v tahu a vůz nechá za sebou řadu podstatně silnějších vozů. Stále bezproblémová (výroba Belgie).
Podvozek:
Odpovídá třídě vozu. Výrobní vada zadní nápravy. Nutno často měnit přední silentbloky zadní nápravy. Ne však ve značkovém servisu!! tam chtějí měnit celou nápravu a jednotlivé silentbloky kupodivu nemají, přestože se v prodejnách náhradních dílů běžně prodávají. Výměna není naštěstí náročná, zvládne se doma v garáži na 2 stojáncích.
Řízení:
S posilovačem bez problémů. Velký rejd se výborně hodí ve městě.
Karoserie:
Velice prostorná, příkladně využitá prostor, jak je u Italů zvykem. Výhled z vozu velmi dobrý. Velmi brzy se však objevuje koroze. Sedadla pohodlná.
Pokud nejsou poruchy, jede se s Fiatem velmi dobře.