Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor: 1100 OHV 40 koní. Tříložiskový motor pocházejíci ze Škoda Rapid. Byl ale kultivován dále a jeho základ byl ještě ve favoritu. Jednoduchý, spolehlivý karburátorový motor. Generální oprava motoru se provedla v 215 000 km! A to ještě proto, že se prováděla celková oprava karoserie. Spotřeba 7,5 litrů/100 km. Na tehdejší dobu přiměřený výkon z obsahu.
Převodovka: Klasická 4 rychlostní se synchronizací pouze 3. a 4. stupně. Ta ale brzy přestala dobře plnit svoji funkci. Bez meziplynu a 2x vyšlápnuté spojky se nedalo řádně zařadit. Rád na to vzpomínám.
Podvozek: Páteřový rozvidlený rám. Třecí tlumiče vpředu byly věčné. Bolestí byla listová pera. Jejich spotřeba byla velká.
Karoserie: Dvoudveřová typ tudor, místa příliš nebylo. Kufr s rezervním kolem na dně ( Octavie měly kolo na držáku pod víkem a tím špatně využitelný prostor ) přiměřený. Jen víko bylo poměrně úzké. Pohodlí je již v názvu vozu. Malé. V zimě nedostatečné topení, řidič leckdy jel s dekou přes nohy.
Vůz na špatné cesty. Technické řešení odpovídalo době. Vůz byl otce, ale najezdil jsem s ním mnoho kilometrů.