Zavřít recenzi

Mazda MX-3 1,6i

“Jsem spokojen.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1,6i 
  • Stav km při koupi: 109 000 km 
  • Stav km nyní: 111 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.4
Auto mám teprve 4 měsíce a zatím ho spíš dávám do pucu. Bývalý se o něj asi moc nestaral.

Zatím mě nikdy nenechalo ve štychu, až na tu pumpu. Musím pochválit výrobce, že použil kvalitní materiál na karosérii a podvozek. Nikde není ani stopa po korozi a to i přes to,že je místy oprýskaný lak. Na to, že je auto staré 14 let, vypadá více než dobře.

Co se týče jízdních vlastností, oproti Felicii velmi příjemná změna. Zvykl jsem si téměř okamžitě. Mám na autě 16" elektrony 205/55, takže auto v zatáčkách drží jak přibité. Má dost tvrdý podvozek, takže pozor na díry. Ale je to sporťák, tak se s tím musí počítat. Ve dvou lidech je auto celkem živé, ale při plném obsazení trochu zleniví. 90 koní není moc, ale pokud motor držím ve vyšších otáčkách, tak táhne docela solidně.

Sprint na 400m za 17 vteřin ve dvou lidech. Posuďte sami. CRX to sice není, ale celkem to jede. Chce to ale kvalitní benzin a olej nejlépe plnou syntetiku.

Vnitřní prostor je naprosto dostačující. Anatomické sedačky jsou maximálně pohodlné. Ani po několika hodinách řízení necítím únavu. Vzadu je taky místa celkem dost.

Zavazadlový prostor je na sportovní vůz doslova obrovský. Normální stěhovák.
Celkově jsem s Majdou spokojen,až na ty drobné opravy,ale s tím se musí u ojetiny počítat.

Za nic bych ji nevyměnil, myslím že to byl dobrý kauf.

Závady a opravy na autě

Výměna kulového čepu.

Výměna brzdových destiček a čelistí.

Prasklá vodní pumpa.

Zlobí cyklovač na stěrače (drobnost, neřeším).

Kolísalý otačky na volnoběh (vyřešeno poštelováním sání).

Jinak vše OK.
<
Přejít na standardní verzi stránky »