Zavřít recenzi

SsangYong Musso e 23 elx

“Vynikající na silnici ve městě i v terénu.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,3i 
  • Stav km při koupi: 94 000 km 
  • Stav km nyní: 112 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto mám teprve od listopadu, je to můj první off-road, ale musím ho zatím jen chválit. Spotřeba v zimě byla 12 naturalu 91 a nyní po oteplení klesla na 10,5 l. Přitom jsem v zimě při cestě na chatu často brodil 50cm hlubokou řeku nebo projižděl až půlmetrové závěje na lesní cestě. Motorek pohonu 4 kol jsem si pravděpodobně poškodil sám když jsem po jarním tání brodil až 80cm hlubokou řeku a uvízl. Přivolaný Jeep Cherokee se mnou ani nepohnul, což chápu, je to přece jenom skoro o půl tuny lehčí auto, než mne přijel vysvobodit bagr uplynula asi hodina s za tu dobu mi nateklo do auta 15cm vody auto, takhle stálo asi hodinu motor jsem nechal pro jistotu běžet, aby se nezalil výfuk měl jsem strach, že ho už nenatočím.

To jsou moje zážitky, ale jinak auto šlape jako hodinky a umí na dálnici i přes 190.


***********
Pokračování recenze - autorovy další zkušenosti
17.12.2006
***********


Tak mám od léta najeto zase pár tisíc kilometrů.Auto šlape jako hodinky ventilátor topení my opravily za 400 korun. Motorek pohonu 4 kol jsem musel koupit nový ,starší fungující je u nás nesehnatelný. V létě jsem byl s autem v Chorvatsku na plnou nádrž jsem ujel skoro 800 km což je spotřeba rovných 10l na 100km.A to jsem udržoval tempo na dálnici 130-140 km za hodinu celou cestu .Jel jsem v noci a ujel jsem to za 8 hodin z Prahy na Istrii.

Nedávno za mým domem vítr zlomil dva asi 10m stromy .Břízu a smrk .Sněhovými řetězy/jiné jsem neměl/ jsem stromy omotal navázal tažné lano zařadil jsem redukci a oba odtáhl smykem z lesa až domů na dvůr . Ani jsem necítil že něco táhnu.Za 1 rok co ho mám můžu říci že je to bezproblémový držák .Mimochodem že chybí poslední díl výfuku jsem zjistil až po nějakém čase protože hlučnost vozu se tím vůbec nezvýšila.

Auto je stejně tiché jak bylo když tam výfuk ještě byl. Opravu už mám domluvenou ale dají my tam výfuk z mitsubiší .Od katalyzátoru dozadu to celé stojí 7000 i s prací. Kdybych kupoval originál vyjde mne jen poslední díl 10500 což je hrůzostrašná suma.

Závady a opravy na autě

Vadný motorek řazeni pohonu 4 kol.

Ventilátor topení funguje jen na nejvyšší rychlost.

Upadl poslední díl výfuku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »