Zavřít recenzi

Peugeot 407 SW 3.0V6 automat

“Hezké auto, ale strašně nespolehlivé a navíc drahé tak, že kvalita vůbec neodpovídá ceně.”
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru: 3000ccm 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 35 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 15 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 5.0
Konec dobrý, všechno špatně. Bez chuti, bez nálady a hlavně rychle po opravě se mi povedlo auto prodat. Reklamace celého vozu byla mnohem těžší, než se původně zdálo.

Vůz jsme kupovali v Polsku (kvůli cěně pochopitelně...:) a také tam bychom ho měli reklamovat, alespoň podle servisu a hlasu operátorky v českém Peugeotu. Rozhodli jsme se ho prodat v podstatě zacokoliv, co bude alespoň trochu únosné. Povedlo se a dnes jsme již hrdými majiteli Mazdy 6 :) Tento Japonec nám již dělá radost velkou a za 250 000 Kč ztráty na odprodeji téměř nového vozu, řadou starostí a času, těžkých chvil s asistenčním servisem (se slovy technika, ...ach jo, další servo u 407, a co to máte za motor? HDI? Jo šestiválec, tak to bude problém...) a drahou zkušeností musím prohlásit No More Peugeot !!!!!:myslim::aut

Závady a opravy na autě

407 - NEBRAT!!! poruchy, zavady, opravy, servis, kvalita špatná ...


i toto lze naléz na internetu...
Pokud se chcete přijít o hodně peněz za krám, který do domu nepatří, čtěte a hlavně ověřujte.
To auto vypadá krásně ALE, zdání klame, je to past !!!


Peugeot 407SW.
Po osnění vzhledem, výbavou a atraktivitou vozu (a nutno dodat i odpočtu DPH v podobně N1) jsme se rozhodli pro nový vůz v hodnotě bez má 1.250.000 Kč.
Bez předchozí zkušenosti a pouze na základě informací dealerů a sledování videa na internetu, kde byl chvílemi slyšet nádherný zvuk (později vysvětlím...) jsme měli pocit, že máme auto snů.

Velká sleva byla sice podezdřelá, ale auto na zakázku, nové, ještě v igelitech..., voňavé z výroby, s bohatou maximální výbavou, panoramatickou střechou, šestiválcovým motorem, automatickou převodovkou uváděnou jako 6AT tiptronic Porche a křivkami dravce bylo pro nás neodolatelné...

Čekání na auto do zaplacení bylo tak trochu vkročením do neznáma. Žádný prodejce nám jej totiž nemohl ukázat, protože jej neměl. Tři měsíce jsme čekali, než nám vůz dodají z výroby. Nakonec se jim ho podařilo vyrobit a s velkou slávou nás zinkasovali o 1.075.000 Kč s DPH.

Studená sprcha však na sebe nenechala vůbec dlouho čekat... Te motor co krásně řval po třech tisících otáčkách, byl sice fajn (202koní), (aby nebyl, když to byl šestiválec), ale jeho hlavní zvukovou kulisu dělal dvoustupňový výfukový tlumič (cca za 5000kč), který však v té druhé poloze řval jak protržený tak, že se na zadních sedačkách nedlo vydržet. A jinak dobré odhlučení a výkonné stereo JBL tuto zvukovou dunivou kulisu nezlepšilo.
Vrzání plastu počínající vybrace na volnu na úvod odstartovaly neskutečnou plajádu u vozu aspirujícího svou cenou na dobře vybavéná nová německá auta.

Další závadou byla výměna vadných brzdových destiček z výroby!, po svolání servisem, a jak jsem se dozvěděl pozdeji také bez mého vědomí přehráli software, což jsem zjistil s tím že jsem si pracně nastavené rádio musel znovu naladit, telefonní čísla v palubním telefonu znovu napsat a vymyzali nejen to ... Do 3500km jsem jezdil s tím, že už si budu vpohodě užívat úžasného výhledu na oblohu v záplavě svobody, která tato úžasná věc dopřává, pokud zrovna neřídíte... Jediné,co jsem nečekaně zjistil, bylo poblikavání protijedoucích vozidel, takže jsem si dlouho myslel, že jsou furt na blízku policajti v utajené akci Krištof 407 a jezdil jsem tak pomaleji, a to na mne moc nikdo neblikal... Po čase mi však došlo, že důvodem není přítomnost strážců zákona, nýbrž přihlouplé a nedomyšlené nastavení xenonů, které se podle rychlosti mění a nastavením kužele svítí větší intenzitou a dále. A však tak, že jsou ve srovnání s tím dálková světla jen slabý odvárek... A tak se jinak příjemný výhled stal při jízdě v noci na dálnici docela neřešitelným problémem...protože nastavit se nedá vůbec nijak...

Pak to ale začalo být opravdu zajímavé. Po pouhých 3550km začal motor chrochtat jen na 5 ze 6 válců - vadné zapalovací cívky. Zase servis...

NEvím, co tam s tím ty dva týdny dělali, ale co jsem vyjel ten den ze servisu, auto už nikam jinam nechtělo. Asi se stidělo ve své skutečné francouzké nahotě dalšího nepříjemného odhalení:

Oděšel mechanismus střechy, amen. Po reklamované druhé opravě, kdy jsme si auto odmítli převzít, protože odřeli plasty u sloupku - asi se to vyměňuje lehce, začalo bouchat v posledním dílu střechy při plném ztažení. Bylo nám řečeno, že si máme pustiti rádio našeho úžasného 407SW. Rozhodl jsem se pro jiný servis, ale chtěl jsem to dobrotivě chvíli nechat usadit...třeba jsem moc náročný, chtít za ty poníze ticho... Tedy chtěl jsem, když jsem si pořizoval dvojitá lepená skla snižující hluk v interiéru za dalších 10 000Kč příplatek ...

Po dalších ujetých 300km, celkem cca 3900km, se pokazila řídící jednotka bezprůvanové klimatizace, a než jsem stihl auto odevzdat do servisu, odešel na dálnici v plné rychlosti!!! (neřeknu kolik, ale jel jsem fakt h2oodně :), jinak velmi příjemný, adaptabilní posilovač řízení. To už bylo na mne moc a začal jsem uvažovat co s tím francouzkým žabožroutem budu dělat - jinak je to skutečně žabožrout, velká nasávací maska má tak hrubě velké otvory, že pro žáby je jak dobře výřívaná přistávací plocha chladiče s majáky postranách skvělým roštěm pro žabí sendviče, natož pod kameny průměru 5x5cm. Ty asi radi chladič bez panceřování perforují jedna báseň :)

Drobnosti jako klepání v zadních sedačkách (asi v upevnění kožených opěrek), skutečně ryze nakladní klepání v montáži N1 a asi i v jejích nýtovných spojích, samovolné stáhnutí všech okýnek za jízdy, samovolné stírání předního skla - jinak úchvatnými stěrači a čidlem deště, vrzání kožené elektrické sedačky s pamětí, rozporuplné emoce ze zjištění, že motor má vývojově a koncepčně už dobrých 15 let!, a že moje předchozí auto staré 16 let je spolehlivjší, než nové za milion korun, to byly poslední kapky hořkého splněného snu.

<
Přejít na standardní verzi stránky »