Zavřít recenzi

Citroën Xsara 2.0 HDi Break

“Veľmi rozumný pomer cena / výbava + jazdné vlastnosti.”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 1997 cm3, HDi 80kW 
  • Stav km při koupi: 124 900 km 
  • Stav km nyní: 127 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5-6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.2
Po kúpe auta som mal spotrebu v meste vyše 7 litrov, ale po výmene "váhy vzduchu" som sa v meste dostal na hranicu 6 litrov a mimo mesta pri ľahkej nohe na plyne dokážem jazdiť na hranici 5 litrov nafty. Samozrejme 80kW motor je dosť živý a ťahá už od tých 1700 otáčok. Za hranicou 3500 otáčok už motor vädne, ale ja som spokojný. Je vyslovene vhodné rodinné auto, ktoré však vie aj potešiť športovejšie naladených.

Auto je pohodlné, po viacerých článkoch a recenziách som sa trochu obával, ako bude sedieť na ceste, ale na 195/55 R15 sa to celkom dá. Ani sedadlá po facelifte (od roku 2001) už nie sú také mäkké, takže sa v ňom sedí pohodlne.

Kufor s objemom vyše 500 litrov je viac než bohatý, rovnako tak aj výbava (okrem už "bežných" ABS a airbagov aj klíma, tempomat, ESP, CD...). Váhal som medzi dieslovými Opel Astra (teraz classic), Mazdou 323F, ale myslím si, že motrory HDi od koncernu PSA patria k najlepším na svete :).

Závady a opravy na autě

Čidlo teploty nasávaného vzduchu - to je problém asi viacerých motorov HDi (ten kus plastu stojí vyše 7000 Sk...).
<
Přejít na standardní verzi stránky »