Zavřít recenzi

Renault Grand Espace 2,2dci

“Pohledný pekáč.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2,2dci 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.8
Auto je katastroficky nespolehlivé, nevíte, zda odjedete z parkoviště.
Neskutečně drahé náhradní díly - spojková hadice např. dražší než na F 355, a to už je dost.

Auto je ale velmi pohodlné a pokud funguje tak je s ním bezvadná jízda. Sedadla velmi krátká, měká, vhodná na max. 180 cm výšky, na delší cesty nevhodná. Potahy sedadel povolují ve švech, typicky francouzská práce. Nákladový prostor skutečně GRAND+Digitální přístroje čitelné, bezporuchové. Zabudované radio OK, zvukem neodpovídá pořizovací ceně auta - 1.300.000,- Kč. Klimatizace, vytápění lepší průměr mezi MPV.

Motor má zvláštní průběh výkonové křivky, dle mého názoru zlaté Tdi,
spotřeba lehce nadprůměrně vysoká, výkon dostatečný. Cestovní rychlost cca 135 km-hod, max 185km-hod. Vzhledem k jízdním vlastnostem vhodné spíše pro dálnice, v zatáčkách houpavý, ale předvídatelný, ve městě méně obratný.

Výhled super, zvláštní a jedinou pochvalu si zasluhují zpětná zrcátka, která poskytují neskutečný přehled o dění za Vámi.

Dle mého názoru je auto vhodné koupit ve stáří max 2 roky, ve 100. 000km ho bezpodmínečně prodat. Obvyklý kilometrový náběh za 1 rok bývá 35. 000 km, doporučuji vyvarovat se "výhodným nabídkám", trvat na servisní knížce, auto kupovat nebourané a trvat na předprodejní kontrole v servisu, hlavně co se týče výpisu závad z počítače.

Závady a opravy na autě

Auto má neustále problémy s elektrikou, elektronikou a dost odchází podvozkové části. Neustále uvnitř vrže. Sedadla se hýbou v kolejničkách - jako u staré škodovky.

Porouchaný předehřev motoru - neřeším.

Spálený alternátor 16.000Kč!

Spojková hadice - 9. 700Kč!

Plastová řemenice serva - prasklá - 3. 000,- kč!

Prasklá příruba katalyzátoru - výměna kat. - 19.000 Kč!

Neustálé zjišťování závad elektroniky + mazání ... á 500,-

Originální díly nejsou na skladě, vše se posílá z Maďarska do 48 hodin, takže jsou vyloučeny rychlé opravy.

Hodina práce ve značkovém servisu cca 1.000,- Kč. bez DPH.
<
Přejít na standardní verzi stránky »