Zavřít recenzi

Citroën Xsara 1,9 TD Break

“Za tu cenu velice dobrý vůz!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1905/TD DHY 
  • Stav km při koupi: 114 000 km 
  • Stav km nyní: 121 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
S autem jsem naprosto spokojený, je velice pohodlné a prostorné. Skvěle vyřešený zavazadlový prostor bez zbytečné "vstupní" hrany. Jízdní vlastnosti myslím odpovídají velikosti a stáří vozu.

Samozřejmě své mouchy již má, občasné lehké drnčení odněkud z přístrojovky a podobné drobnosti.

Velice se mi líbí výbava kterou je má Xsara obdařena, chybí mi snad jen elektrické ovládání zpětného zrcáka u řidiče, jelikož to manuální funguje tak nějak "na heslo".

Motor je na můj vkus dostatečně výkonný a přitom vcelku úsporný. Po zkušenosti kdy jsem jezdil Mazdu 323F s motorem 1,9i a spotřebou nad 10l je tento takový menší výkonný zázrak.

Přechod z Peugeota 306 s totožným motorem na Xsaru byl pouze z důvodu potřeby většího vnitřního prostoru a více dveří (byl to 3veř. model). Ale nelituji toho, po dosavadních zkušenostech bych to udělal opět.

Pro případné zájemce o tento vůz, mohu jen doporučit, ovšem je třeba při koupi dávat pozor na celkový stav vozu. To je ale potřeba při koupi jakékoliv "ojetiny"

Závady a opravy na autě

Auto bylo dovezeno z Belgie s lehce promáčklou kapotou, nemá vliv na provoz a ani esteticky není moc na obtíž, takže není dodnes opraveno. Po několika najetých Km jsem ještě zjistil, že je děravý chladič (vnější oxidace, někdo ho zřejmě polil nějakou agresivní kapalinou), vyřešeno výměnou za nový neznačkový.

V současné době se začínají ozývat čepy na přední nápravě a brzdové kotouče jsou skoro na hranici použitelnosti.
<
Přejít na standardní verzi stránky »