Zavřít recenzi

Alfa Romeo 156 1,6TS

“Velice zábavný vůz s mouchami.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1600 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 115 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 6.4
Na jednu stranu krásný auto, velmi dobrý jízdní vlastnosti (na předokolku), příjemné řízení, pěkný interiér, dobrá sedadla...Vždycky jsem se těšil, jak se pěkně svezu. Výkon sice žádná sláva, motor ale šel krásně do otáček a měl na sériový auto dobrý zvuk. Krásný a zábavný auto. Vždy krásně nastartoval na první otočení startéru, baterie původní. Vzhledem ke stylu jízdy dobrá spotřeba, 8,5l, žena jezdila o litr míň.

Na druhou stranu ne úplně bez starostí - viz výše. S elektronikou, převododovkou nebo motorem nikdy sice problémy nebyly, toho jsem se trochu bál, ty nápravy byly ale opravdu otravný. Dokud to bylo v záruce (3roky), tak to ještě šlo, pak jsem musel počítak každých 20 000 km s 10-15 000 Kč.

Už nikdy nechci sedan, kufr nebyl sice úplně malej, nebylo ho ale možno rozšířit (jen prostrčit lyže) a měl zoufalej nakládací otvor.

Co je vůbec nejpříšernější je ovšem ztráta hodnoty. Byl jsem rád, že jsem dostal čtvrtinu původní ceny za vůz od prvního majitele, garážovaný, koupený v ČR, servisní kniha...
Auto není nejtišší, to by ale ani nevadilo, ten motor má pěknej zvuk. Na dálnici to ale může po delší době vadit.

Podvozek je dost tvdý, to je také na jednu stranu příjemné, na rozmlácený kresce ale nic moc.

Ještě jedno menší mínus, který mně napadá byl obrovskem poloměr otáčení.
Bylo by skvělý tohle auto koupit pěkně jetý, užít si ho a dát pryč z domu.

Závady a opravy na autě

Nápravy, prakticky každou servisní prohlídku (20 000 km) se něco měnilo, vepředu i vzadu. Většinou maličkosti t.j. pouzdra, tyčky atd., někdy ale i ramena nebo ložisko na zadní nápravě. Hlavní důvod, proč šel z domu.

- Vlnovec výfuku

- Odešel imobilizér

- Výměna rozvodového řemene včetně kladek, pumpy 80 000

- Výměna tlumičů po 100 000

- Výměna termostatu - v zimě se motor ohříval na jen 75-80 stupňů
<
Přejít na standardní verzi stránky »