Zavřít recenzi

Škoda Octavia 1.8 20V 92kW

“Asi mám smůlu na kus, ale v přepočtu na 1 km vyjde údržba mnohem dráž než jakkoli nespolehlivá Š120.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1800 
  • Stav km při koupi: 49 000 km 
  • Stav km nyní: 150 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 28 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 5.8
Octávka jede pěkně ve vyšších otáčkách, což vzhledem ke zpřevodování (na 5ku 3.000 ot = 100 km/h) je skoro stále, od spoda je to ale horší na 100koňová 1.6ka.

Spotřeba dle stylu jízdy. Nechá se jezdit pod 8, ale jelikož motor nutí jezdit na vyšší otáčky, tak spotřeba přes 10 není žádný problém.

Jízdní vlastnosti - žádný zázrak, je to takový rozhoupaný, neposlušný, nepřesný (Fabie je proti tomu jak kus železa oproti kusu želatiny).

Přístě už do Octávky nepůjdu.

Závady a opravy na autě

S poruchami se vztekám už od začátku.

- měsíc po nákupu jsem zjistil, že nejde klimatizace (prasklý chladič) - Škoda servis si řekl 20.000.

- hned od počátku problém s výfukem - do teď pořádně nevyřešeno, když nastartuju studené, jako bych nastartoval WRCčko (střední díl je podruhé behěm 2 let nový, zadní díl je starý rok)

- při použití kol 205/60 místo 195/65 při brzdění hází volant

- nejdou otevřít pravé zadní dveře zvenku

- vyletěla svíčka z hlavy - hlava musela dolu a lisovalo se do ní nové pouzdro na svíčku

- odešla váha vzduchu

- odešla lambda-sonda

- zjistil jsem, že místo katalyzátoru byla prázdná baňka

- musel jsem vyměnit vzpěry 5. dveří

- upadl kryt pod motorem

- měnilo se čidlo teploty vody

- teď neco mlátí v přední nápravě

- blbne elektronika stahování okýnek - stáhnout přední jen o kus už v podstatě nejde, musím promáčknout spínač úplně a okýnko pak zastavit pohybem spínače na druhou stranu

- ... a další maličkosti
<
Přejít na standardní verzi stránky »