Hodnocení a zkušenosti s autem
První 605 - ku mi prodal známý kvůli již zmiňovaným problémům s motorem, běžel a jezdilo to jako ďas a cena byla dost dole, lákala mě plná výbava včetně kůže a klimatroniku a hlavně výkon, super 200 koní! Jezdil jsem asi půl roku bez žádné investice, pak jsem nechal udělat nové šály na klice, jenže motor musel ven, při té příležitosti jsme zjistili, že jsou neskutečně opotřebené vačky a zdvihátka ventilů, NIKDY nekupujte SV24, který má víc než 200 tisíc kilometrů a motor ťuká, na vrakovišti zdravé vačky nelze sehnat a nové stojí nesmysly!!!
Postupně se auto podařilo zprovoznit (po dvou měsících), ale pořád mi vadilo zatuhlé servo. Vyměnili jsme známou krabičku pod nárazníkem i pumpu a nic. Auto jsem tedy svěřil mechanikům, kteří se údajně zabývají opravami Peugeotů, kteří nejenže nic nespravili, ale zjistili(?), že najednou motor po GO nemaže. Neměl jsem nervy znova vyndavat motor a raději jsem koupil zachovalou SV3.0 v automatu po prvním majiteli ze Švýcarska - svatý klid. Auto mělo sice naběháno 265 tisíc, ale nebylo to na něm vůbec znát a i když to byl automat, žral o dva litry méně než přeplňovaná verze SV24. Klasický dvanáctiventil prý přežije kastli, i s těmi kilometry chodil jak hodiny, akorát se mi v zimě vysypal startér (cívka), jinak úplně v pohodě.
605 - ka je supr koráb za supr peníze, teď mám omegu MV6, ale na Peugeota pořád vzpomínám. Nemohl jsem si vynachválit automat a tempomat. Kdo to zná, ví o čem mluvím a v kombinaci s třílitrem a plnou výbavou je to "labůžo"!