Zavřít recenzi

Renault Laguna GRANDTOUR

“Auto s tímto znakem na kapotě nebrat.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.9 dCi 
  • Stav km při koupi: 112 000 km 
  • Stav km nyní: 127 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 4.8
Velké auto s perfektním zavazadelníkem, bohužel každý "správný" čech jako já musí mít nafukovací kufr, takže pak každé auto připomíná spíše Avii. Auto bylo perfektně vybavené a dokonce vše fungovalo bez problémů (ó, jaké překvapení). Má výtka směřuje spíše k délce předních opěradel, která byla na takovéto auto žalostná a bederní opěrka nefungovala ani při maximální poloze, takže záda jsem měl po chvíli jak luk (jen bez té pružnosti).

Motor (do doby než se vysr...) byl perfektní, úžasný zátah z nízkých otáček. Motor jsem si vybíral také podle toho, jaké jsem měl recenze od svých známých, z časopisů, internetu atd. O to větší bylo mé překvapení, když jsem se prostě nedostal pod 7 litrů.

Vše to připisuji pouze tomu, že jsem prostě "kápl" na špatný kus, jinak si to neumím vysvětlit.

Závady a opravy na autě

Mělo jich víc než-li dost a jestli ještě nějaké má, to zaplať "pánbůh" nevím. Ve 113.000 km se odporoučelo olejové čerpadlo a došlo k přidření ojnice atd. atd. Celá oprava v autorizovaném servisu Renault mě stála cca 70.000,- Kč.

V rámci výměny náplní, rozvodového řemenu včetně kladek, byly měněy i všechny filtry (při koupi - 112.000 km). Jaké bylo mé překvapení, když mi technik od Renaultu sdělil, že palivový filtr (2.500,- Kč) musí být dle výrobce měně při každé výměně oleje.

Dále následovalo selhání čidla ABS levého zadního kola (oficiálně 1.800,- Kč bez práce, pod rukou rovněž v Renaultu jsem za něj dal 500,- Kč), relé cyklovače předních stěračů (2.300,- Kč) a ložiska vrchního uchycení předních tlumičů (2.400,- Kč).
Suma sumárum mě to auto začalo sr..., takže šlo z domu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »