Zavřít recenzi

Alfa Romeo 156 2,0TS

“Velká chyba. Kvalita holt neodpovídá ceně ani omylem.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 2,0 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 67 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 4.0
Moje zkušenosti když pominu pěkný vzhled a sportovní charakter jsou tragické. Auto sice jede pěkně když už jede, ale je dosti tvrdé a ve srovnání s jinými auty také poměrně stísněné a daleko méně pohodlné. Ne že by A4ka nebo 3kový bavorák byly na tom s prostorem nějak lépe, ale ergonomie interiéru prostě není nijak valná. Vše o čem auto je je líbivost. Jakmile ovšem párkrát projedete alfu hodně rychle zjistíte že opotřebení je strašné a výsledek jen slušný.

Na dálnici ve vyšších rychlostech alfa kope a poskakuje. V zatáčkách sice drží velmi pěkně, jenže hnaná přední náprava je limitem pro ovladatelnost auta. jediné co chválím je citlivé řízení to ano.Zvláště na vodě chcete li jet rychle je to problém. Brzdy fungují obstojně ale na bmw ani audi nemají. Zvláště při namáhání vadnou během chvíle a co víc jejich opotřebení je hrozivé. Vydrží zhruba polovinu toho co na mých minulých vozech a výměna není z levného kraje (destičky sada 4500, kotouče sada 11 000).

Motor je točivý a docela výkonný, jen nemá sílu odspoda a spotřeba také není zrovna nízká.Můj dlouhodobý průměr leží mezi 9-10l/100km a to nejezdím kdovíjak rychle, spíš naopak. Kdyby se hodně tlačilo na pilu spotřeboval by 15-16l hravě.

Koupí tohoto vozu jsem se stal častým návštěvníkem servisu a sponzorem alfy romeo. Nerad to přiznávám ale alfa byla chyba. je to vůz pěkný ale nespolehlivý, který se opotřebuje během chvílejakoby snad ani nebyl dotažený. Ať se na mě zlobí kdo chce jak chce prostě mi přijde jako odfláknutý.

Závady a opravy na autě

Provoz alfy je bohužel hodně o servisu. Krom toho že mi hned na 5 500 km zazlobila 2 krát elektronika a auto jelo do servisu na podvalu se toho od 15 000 km stalo víc než dost. Nejen že elektronické závady nejsou vychytané dodnes (auto jede někdy lépe někdy hůř) odešly mi celkem 4 různá čidla na motoru, neustále mám problémy s elektroinstalací větrání, centrálu a oken za vlhka ale co hůř platím již po 3. opravu podvozku-tj. opět 4 ramena + silentbloky, tyčky stabilizátorů a po 2. nové tlumiče.

V převodovce odešel 1 synchron a auto bylo měsíc nepojízdné. Motor cca od 55 000 km polyká kolem 0,5l oleje 5W-40 na 100km.

Co mě ale dráždí sosutavně jsou rezonace, pazvuky a skutečný zvukový bordel v autě. S tím jezdím do servisu často a stále si neví rady. Vždycky něco spraví a za týden klepe něco jiného a ještě se něco přidá. Prostě otřes. Jal jsem se tyto věci už řešit polyuretanem což funguje lépe.

Navíc předepsané výměny svíček apod blbostí dovedou vytáhnout z kapsy dost peněz i na poměrně slušně vydělávajícího člověka.
<
Přejít na standardní verzi stránky »