Zavřít recenzi

BMW 520 i

“Za kvalitu se platí.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2.0i 
  • Stav km při koupi: 137 000 km 
  • Stav km nyní: 148 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9.7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Zkušenosti s vozy BMW mám převážně pozitivní. V jízdních vlastnostech na suché vozovce jsou skutečně k nepřekonání. Kultivovaností běhu 6-8 válců se jim také málo kdo vyrovná. Vzhled i starších modelů značky dokáže i dnes právem upoutat.

Jedinou slabinou je tak trochu méně místa na zadních sedadlech a né zcela dostatečný výkon v otáčkách do 3000tis. Tomu kdo si chce opravdu užívat radost z jízdy vřele doporučuji min. 523i a nebo ještě lépe 528i. 540i má sice mamutí sílu, ale pocit ze řízení už není takový jako u 6V.

Rada všem kdo uvažují o koupi tohoto jinak skvělého vozu: Výborné jízdní vlastnosti jsou velmi závislé na stavu podvozku. Motor 6V se vám za nešetrné vytáčení za studena a rychlé vypnutí po razantní jízdě po právu odvděčí prasknutím hlavy. Naopak pokud nebudete šetřit na kvalitním palivu a oleji a jeho spíše častějších výměnách dokáže bez problémů i 400 000km. Důležité je jen nezapomenout že oč lepší je BMW na suchu o to víc dokáže potrápit na sněhu.

Bezpečnost mohu bohužel hodnotit z vlastní zkušenosti. S předchozí 5-tkou jsem né vlastní vinou havaroval v rychlosti 140km a já i má rodina jsme vyvázli z né moc poničeného vozu bez jediného škrábance.

Závady a opravy na autě

Porucha u BMW pravidelně se opakující - čidla snímačů ABS nevydrží déle než 2-3 roky provozu v ČR.

Ještě častější jsou však výměny podvozkových dílů, které ale přičítám na vrub stavu našich silnic.
<
Přejít na standardní verzi stránky »