Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1.3 LXi combi

“Na staří a ujeté kilometry skvělé.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1289/50KW 
  • Stav km při koupi: 125 000 km 
  • Stav km nyní: 132 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.0
S autem jezdím slušně-čili když to do kopce nejede raději podřadím. Tomuto stylu jízdy odpovídá i velice slušná spotřeba a to někde okolo 5,5l/100km při rychlosti na dálnici okolo 80-100 km/h, ale krátkodobě i 110 km/h. S autem jezdím většinou mimo město takže na jednu nádrž lze ujet i něco přes 800km. Nejsem závodník takže tento styl jízdy mi vyhovuje, samozřejmě málokdy někoho předjedu, ale to mě netrápí.

Rozdíl oproti Favoritu je znát, řazení na Feldě jde lehce u Favorita šlo všechno ztuha, toho jsem kupoval při nedostatku peněz jen na dožití. S Feldou jsem spokojen, na nějakou dravou jízdu to není, ale sem tam něco odvézt a někam se podívat, stačí.

Akorát bych ocenil alespoň manuální klimatizaci při delších cestách z Feldy vylézám jako ze sauny" prostě durch" a to při letošním horkém létě je nepříjemné.

Jako perličku mohu dodat pár vět o Felicii mého kamaráda, který s porouchaným vstřikováním a nemocnou škrtící klapkou jezdil dva měsíce asi za nějakých 16l/100l po městě. Přitom podle jeho slov auto sotva jelo a při rozjezdech při neustálém cukání si nebyl jistý zda se vůbec dostane z křizovatky. Ta jeho Felda model 1999 má najeto 200.000km. s původním 10x. záplatovaným středním dílem výfuku s navařenou podélnou výztuhou /kdo to neviděl nepochopí/ nevím, zda mu vydrží oné dva roky po které si chce Feldu ještě nechat.

To ta má, ikdyž jetá snad vydrží déle.

Závady a opravy na autě

Po ujetých 6000 km. zatím žádnou.

Při koupi vozu bylo jasné, že bude potřeba vyměnit tlumiče /neskutečně ohnilé, dokonce i pístnice/, kloub řadící páky, těsnění na táhlu řazení a jiné drobnosti, koupit komplet nové obutí, a po zimě i střední díl výfuku, zadní měnil nedávno předchozí majitel.

Felda vypadala jalo nová a bez koroze a pro koupi hovořil i celkově zachovalý stav. Ovšem při zevrubné prohlídce jsem zjistil, že až tak bez koroze zase není. Po zvednutí přední kapoty byl na blatnítách nanese Resistin který šikovně zakrýval korozi blatníků - velice šikovný technik v dílně!!!. Tuto korozi se mi podařilo částečně odstranit.

Dále páté dveře na první pohled v pohodě po odstranění plastové lišty opět, ale alespoň mírná koroze. A na zbytku karoserie ač jsem hledal sebelíp další stopy rzi zde nejsou.

Čili celkový dojem z koupě a vydaných 76.000 Kč. je velmi dobrý.

Jinak do budoucna to vypadá ještě na výměnu rozvodového řetězu a spojky která taky pomalu končí. Celkem jsem do oprav investoval a to i vzhledu / sloupky, doplňky v interiéru atd./ 20.000.-
<
Přejít na standardní verzi stránky »