Zavřít recenzi

Peugeot 205 1.1 look

“I přes občasnou poruchovost je to DRAK !”
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 1124, TU1M, 44kW 
  • Stav km při koupi: 84 000 km 
  • Stav km nyní: 134 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto mě velmi příjemně překvapilo svou živostí při motoru 1124, výkonem 44kW a nízkou hmotností mám odpich bezkonkurenčně lepší než ostatní vozy, rychlosti se dají vytočit velmi vysoko.

Se spolujezdcem a nákladem už je to poněkud horší, ale jinak velmi svižné auto s nízkou spotřebou kolem 6 - 6,5 l.

I s novými tlumiči dost citlivé na nerovnosti a i když dobře sedí na vozovce a velmi dobře se manévruje, občas s ním zacloumá vítr a předjíždějící auta, jakoby mírně plave.

Co se týče prostoru, po sklopení zadních sedadel abnormálně zvětší zavazadlový prostor, odvezl jsem v něm na 1x celou ložnici (složenou) manželskou postel, skříň 2,60x2m komodu a dva noční stolky. Na převoz materiálu je prostě super (aspoň pro mě).

Co se týče spolehlivosti, asi bych si netroufl na daleké cestování, přece jenom sem tam něco zahapruje a nejsem mechanik.

Po dvou a půl letech s najetými 50 000 km se s ním rozloučím a budu na něj vzpomínat obdivem. Nebýt občasné poruchovosti, zachoval bych věrnost i nadále.

Závady a opravy na autě

Ano. Hned po zakoupení v bazaru jsem navštívil autoservis a měnil komplet kapaliny, filtry, lana ruční brzdy, rozvodový řemen, napínací kladku, manžety poloos.

Asi po roce ložisko předního kola a rameno. Zřejmě z důvodů bourání na straně řidiče (o kterém jsem při koupi nevěděl - komplet nová karoserie) jsem měnil ložisko ještě asi 2x, poté ještě náboj předního kola a nakonec i celou poloosu.

Po dvou letech oba přední tlumiče, brzdové destičky a brzdové kotouče, znovu oprava ruční brzdy.

Výměna alternátoru, baterie, sem tam nějaká manžeta, těsnění pod vanou, startér, svíčky a zase kapaliny, filtry.

Teď nejde ventilátor chladiče, přední ostřikovač a problikává katalyzátor. Auto je dost hlučné, při vyšších rychlostech vibruje snad všechno, řadící páka i při jízdě městem, volant, na volnoběh se mírně chvěje, chtělo by to poštelovat ventily a vyměnit silentbloky.

Jinak bez dalších větších závad.
<
Přejít na standardní verzi stránky »