Hodnocení a zkušenosti s autem
Logan byl pořízen - v době své koupě - jako nejlepší varianta splňující požadavky: NOVÉ, CO NEJLEVNĚJŠÍ, CO NEJPROSTORNĚJŠÍ, S CO NEJVĚTŠÍM KUFREM AUTO, které bude mít alespoň trochu přijatelné servisní zázemí. Vybíralo se z Getze (malý kufr), Thalie (málo místa uvnitř + vyšší cena) a z Logana.
Auto slouží na tyto účely: deportace dětí do a ze školky/školy, nákupy, převoz části domácností (pořád něco upravujeme a opravujeme), výlety (pěšky, kola, lyže), dovolená (léto: Balaton, zima: Beskydy), manželčina obsluha při provozování pidiživnosti. A na tyto účely s ročním nájezdem 10.000 km stačí bohatě.
V rámci rychlostních limitů nejsme brzdou provozu, pohodlí je dostačující, jízdní vlastnoti nás neomezují. Prostě se za málo peněz relativně rychle, bezpečně a spolehlivě přepravujeme z bodu A do bodu B. JO a první serviska po roce stála 600 Kč!
CO BYCH SI PŘÍŠTĚ DO AUTA DOPŘÁL: dálkáč a centrál, klimu, metalízu.
CO MI NA DACII VADÍ: Malý výběr zimních pneumatik - sice jsem je sehnal celkem bezproblémově, ale prostě je malý výběr. Ale od té doby se leccos změnilo - jednak byl do TP aut dopsán další rozměr, jednak začal ten původní rozměr vyrábět i Barum. A taky se zpočátku čekalo na náhradní díly. Já jsem zatím kupoval jen nové znaky (byly za týden) a jeden umělohmotný čudlík (byl skladem). Měkký lak - jen se na něj člověk škaredě podívá, už je tam rýha.
RADA ZÁJEMCŮM O LOGANA: Ač to zpočátku prodeje nevypadalo (že by se i tak levné auto ještě nejak slevňovalo či jinak zvýhodňovalo), tak i Dacia dělá zajímavé prodejní akce se slevami. Vyplatí se proto nespěchat a počkat. A asi bych připlatil za metalízu - ne pro parádu, ale pro větší odlnost laku.