Zavřít recenzi

Dacia Logan

“Levné, velké, jednoduché!”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1.4 benzín 
  • Stav km při koupi: 5 km 
  • Stav km nyní: 15 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.6
Logan byl pořízen - v době své koupě - jako nejlepší varianta splňující požadavky: NOVÉ, CO NEJLEVNĚJŠÍ, CO NEJPROSTORNĚJŠÍ, S CO NEJVĚTŠÍM KUFREM AUTO, které bude mít alespoň trochu přijatelné servisní zázemí. Vybíralo se z Getze (malý kufr), Thalie (málo místa uvnitř + vyšší cena) a z Logana.

Auto slouží na tyto účely: deportace dětí do a ze školky/školy, nákupy, převoz části domácností (pořád něco upravujeme a opravujeme), výlety (pěšky, kola, lyže), dovolená (léto: Balaton, zima: Beskydy), manželčina obsluha při provozování pidiživnosti. A na tyto účely s ročním nájezdem 10.000 km stačí bohatě.
V rámci rychlostních limitů nejsme brzdou provozu, pohodlí je dostačující, jízdní vlastnoti nás neomezují. Prostě se za málo peněz relativně rychle, bezpečně a spolehlivě přepravujeme z bodu A do bodu B. JO a první serviska po roce stála 600 Kč!

CO BYCH SI PŘÍŠTĚ DO AUTA DOPŘÁL: dálkáč a centrál, klimu, metalízu.

CO MI NA DACII VADÍ: Malý výběr zimních pneumatik - sice jsem je sehnal celkem bezproblémově, ale prostě je malý výběr. Ale od té doby se leccos změnilo - jednak byl do TP aut dopsán další rozměr, jednak začal ten původní rozměr vyrábět i Barum. A taky se zpočátku čekalo na náhradní díly. Já jsem zatím kupoval jen nové znaky (byly za týden) a jeden umělohmotný čudlík (byl skladem). Měkký lak - jen se na něj člověk škaredě podívá, už je tam rýha.

RADA ZÁJEMCŮM O LOGANA: Ač to zpočátku prodeje nevypadalo (že by se i tak levné auto ještě nejak slevňovalo či jinak zvýhodňovalo), tak i Dacia dělá zajímavé prodejní akce se slevami. Vyplatí se proto nespěchat a počkat. A asi bych připlatil za metalízu - ne pro parádu, ale pro větší odlnost laku.

Závady a opravy na autě

Auto se po roce a čtvrt a po 15.000 ujetých km jeví zatím jako bezporuchové (aby taky ne)...

Od 500 km do 10.000 při dobržďování na křižovatce pískaly brzdy, pak to ustalo. První léto rachotilo něco ve dveřích (zámky?), letos to nerachotí - dobré auto se opravuje samo!
<
Přejít na standardní verzi stránky »