Hodnocení a zkušenosti s autem
Ložisko bylo O.K., chyba byla v příliš dotažené ruční brzdě a brzd. bubnu (někdo to moc přitáhl po nehodě). Vrzání odstraněno, zadní dveře byly trochu nakřivo a byl tam větší přítlak na ztvrdlé dosedací gumy. Seřízeno a namazáno tukem.
A Lambda? Ta byla nahrazena z jiné Corolly za 1300,-Kč vč. dopravy.
Ovšem objevil se nový problém. Motor papal olej. Nevěnoval jsem tomu pozornost a jenom jsem občas dolil. Když jsem to začal měřit tak jsem se nestačil divit... 5l/10000km. Pustil jsem se do opravy. Vyměnil jsem simerinky na ventilech (16ks), starý měli o 0,2mm větší průměr než hřídelka ventilu. Tak bylo jasné odkud vítr vane. Simerinky cca 900,-Kč + práce. Měl jsem 109tis.Km tak jsem vyměnil i roz. řemen (1050,-Kč). Přebrousil lehce (0,03mm - směšné ale když už tak už) ventilový podložky, aby byly stejné vůle.
Co je důležité podotknout, nemusel jsem sundat hlavu a nejsou tam žádné "hydroštely", jak se mnozí domnívají!!! Jinak kladky byly OK. Motor jde jak housličky a olej zatím drží rysku.