Zavřít recenzi

Fiat Bravo 1,4 S

“Jsem poučen - před koupí v bazaru důkladně prohlednout v servisu.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 1,36 
  • Stav km při koupi: 82 000 km 
  • Stav km nyní: 93 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.4
Kvalita - toto auto mělo všechny typické neduhy Fiatů Bravo a nepovedeného motoru 1,4. Závad bylo hodně a nelze je omluvit ani tím, že se jednalo o první sérii Bravíček. Kvalita zpracování je prostě nízká. Jediné co bych vyzdvihl je karoserie, která neměla ani kousek rzi.

Zde jedna poznámka - i přes množství závad mě auto nikdy nenechalo na holičkách, vždy nastartovalo a dojelo do cíle.

Komfort - zde mohu i chválit. Pohodlí na předních sedadlech a dostatek místa vzadu mě překvapil. Výborný posilovač, nastavitelné sedadlo i volant. Automatické vypínání/zapínání světel - skvělá věc, může ušetřit bodíky. :-) Výbava u verze S téměř nulová (jen posilovač).

Motor 1,4 - vyhněte se mu. Špatný zřejmě už od prvních výkresů. Nevelký výkon, nadprůměrná spotřeba, zbytečně vyšší pojistka (1,36 l), časté vady. Spotřeba 8-9 litrů, později díky vadnému motoru 9-10l.

Závěrem - než se pouštět do kompletní opravy, tak jsem vůz raději se slevou 25tkč prodal. A když vezmu v úvahu, že do oprav jsem investoval jen nějakých 2000,-, tak to myslím, že to mohlo být i horší. Případným zájemcům velmi doporučuji koupit novější kus (99+ prý maj dost much vychytaných), s motorem 1,2 nebo silnějším a opravdu důkladně si vůz prohlédnout před koupí.

Závady a opravy na autě

Sliby bazarníka o lehce zajetém autě a předchozí jedné majitelce, byly samozřejmě kecy. Posledním majitelem auta byl 18 letý němec, který mu dal co proto a najeto mělo tak 2x víc než ukazoval tachásek... Auto mělo za rok provozu tyto vady:

- poškozená vačková hřídel zřejmě kvůli ucpanému mazání (cena 20-30000,- podle servisu), neopravil jsem protože se s tím dalo dočasně jezdit.

- nefunkční termostat (900,-)

- špatné řazení 2. a 4. rychlosti a zpátečky (cena opravy cca 7000,-), neopravil jsem

- hnusně popraskané kliky dveří - oprava stáhnutím měkkého plastu je asi nejlepší řešení a zadarmo.

- špatné těsnění hlavy (400,-), prosakování oleje skrz kontrolku oleje

- spálené žárovky - často a zpravidla několik zároveň
<
Přejít na standardní verzi stránky »