Zavřít recenzi

Škoda Fabia comfort

“Naprostý šunt za neuvěřitelné peníze.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1.4 
  • Stav km při koupi: 50 000 km 
  • Stav km nyní: 94 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 2.6
Nejhorší auto které asi lze koupit zkusím vám popsat mé zkušenosti s tímto vozem za poslední rok ..

Auto jsem koupil starší nicméně s perfektně vedenou servisní knížkou a v podstatě s ním nikdo nejezdil .

Ihned po jeho koupi jsem zjistil, že zlobí zavírání 5 dveří a že vrže přístrojová deska ...v letních dnech naprosto šíleně. Po ujetí cca 5000 Km mě auto poprvé vypovědělo službu a to tak, že byla naprosto vybitá baterie. V servisu bylo zjištěno, že se jedná o kabelový svazek, který jsem nechal vyměnit .. po dalších cca 5000 se začala objevovat louže vody u spolujezdce a tudíž opět servis.

Následovaly opravy, kdy se při normální jízdě naprosto rozsypaly rozvody ( zázrak, že motor nepřeskočil ).

A teď to nejvtipnější ... v únoru tohoto roku jsem s autem tak jako každý den vyrazil do Prahy a v hustém dešti se na přístrojové desce rosvítila kontrolka poruchy motoru ... auto jelo na 3 válce ... zavolal jsem tedy odtah ... Servis - prohlásil za příčinu závady vadný vstřik na 4 válci a tento vyměnil ( 8 000Kč) auto jezdilo do dalšího deště, kdy se závada opět objevila ... po přistavení do servisu mně technik vynuloval chybu z počítače a prohlásil, že tentokrát je to jiný vstřik ... na můj zdvořilý dotaz zda se nejedná o nějakou jinou chybu prohlásil, že tedy věc prověří, odpoledne téhož dne jsem obržel telefonát, že auto "uschlo" a vše je v pořádku .... následovaly další tři měsíce kdy jsem po každém dešti jezdil do servisu, kde mi smazali jednotku poslali mě domů s tím, že neví ... přibližně v lednu tohoto roku mně došla trpělivost a vyvinul jsem tlak na vedoucího servisu ... ten nakonec prohlásil, že závadou je hlavní kabelový svazek ( 40 000 Kč ), který je třeba vyměnit ... obrátil jsem se tedy na škoda auto a celou věc jim popsal ... nakonec svolili, že mně kabel vymění bezplatně ... na kabel jsem čekal 3 měsíce ... ( stále jsem jezdil do servisu při každém dešti ) ... tuto sobotu mně kabel vyměnili a auto mně vrátili .. nebudu se zdržovat banalitami, jako že po výměně zapomněli nastavit vymezení na stahování předních oken ( nastavení počítače tak, aby šla okna stahovat celá v druhé poloze spínače ) a přejdu rovnou k věci ... dnes je úterý ... prší a já jezdím na 3 válce ......:-)).

Nebudu se vůbec vyjadřovat ke kvalitě škoda servis nechť si každý udělá obrázek sám ...

A kvalita vozu ?? 25 let stará škodovka je spolehlivější než tenhle předražený šmejd.

Závady a opravy na autě

Výměna ložisek na přední nápravě.

Vzrající přístrojová deska.

Porucha v elektroinstalaci k autorádiu.

Vadný kabelový svazek pro dobíjení.

Zatékání do vozidla.

Při každém dešti porucha motoru ( jízda na 3 válce ).

Prasklá napínací kladka u rozvodového řemenu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »