Hodnocení a zkušenosti s autem
Naprosto nejlepší poměr cena/výkon. Nízké poviné ručení, nízká spotřeba. Vzadu je více prostoru než v CRXku. Motor je navržený jako vysokootáčkový a je možné ho vytáčet až k hranici 8.000 ot., kde zasahuje omezovač. Maximální rychlost je udávaná 185km/h, což je trochu zavádějící, neboť po rovince dokáže tento střízlík uhánět bezproblémů 215km/h a to je na "třináctistovku" úctyhodný výkon.
Podvozek je na naše silnice docela tuhý, ale v zatáčkách také díky krátkému rozvoru příjemně vede. Model, tuším r.v. 1994 - 1995, má také počítačovou diagnostiku, kdy je možné ve vozidle provést kontrolu všech čidel.
Jediným záporem bych řekl že je na našich silnicích "vyklepání interiéru". Tedy hlučnost některých, časem se uvolňujících plastů.
Po motorické stránce nelze nic vytknout. Němci mu říkají "kladivo na baworáky". Já můžu jen prozaicky podotknout - kdo neseděl v GTičkovém Swiftu, nikdy neuvěří.