Zavřít recenzi

Opel Astra G Caravan

“Za ty prachy ? Jo.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1,4 16V X14XE 
  • Stav km při koupi: 74 500 km 
  • Stav km nyní: 101 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.8
Nákup v březnu 2005, 160 tis. (cena nahotovo tj. včetně celních poplatků, přihlášení apod., provize dovozci-dopravci a preventivních oprav), osobní výběr ve Švýcarsku, nebouráno.

Klady (subjektivní dojmy): dobré jízdní vlastnosti (i v zimě), tichý motor, přijatelná spotřeba, zavazadlový prostor až nad hlavu, prostor pro posádku docela dobrý, žádná koroze, stále přijatelný design.

Vady: tlačí mě do nohy středový sloupek , opěrka hlavy nejde pořádně vysunout (chybí ještě tak 3 cm, měřím 193 cm), přední sloupek je dost široký (takže někdy se musím vyklánět do stran), relativně často praskají žárovky tlumených světel (4 ks za 1,5 roku resp. 26000 km).

Z výbavy "chybí" klimatizace, tempomat a palubní počítač. "Navíc" jsou naopak pneumaticky nastavitelné zadní tlumiče (pro plně naložené auto) a kotoučové zadní brzdy.

Chtěl jsem tzv. rodinný vůz - prostorný, jakžtakž úsporný, nebouraný, "nerez", z 0 na 100 ze méně než 25 vteřin, které nám vydrží alespoň 5 let, aniž by zruinovalo beztak napjatý rodinný rozpočet.

Auto přímo ve Švýcarsku jsem si nakonec vybral proto, že jsem neměl zrovna moc peněz a nabídka v této cenové kategorii (do 150tis.) a praktiky na místním trhu mě rychle odradily.

První rok provozu byl finančně zcela bez problému, druhý přinesl náklady na opotřebované díly (postupně: servořízení, brzdové destičky, kotouče, výfuk, akumulátor). Tak uvidíme.

Závady a opravy na autě

Porucha servořízení. Nutná výměna.
<
Přejít na standardní verzi stránky »