Zavřít recenzi

Volkswagen Transporter T5

“Po dřívějších dobrých zkušenostech s VW bych čekal víc.”
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru: 1,9Tdi 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 14 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 5.0
Mé zkušenosti s T5 jsou až na těchto několik závad, které jsem uvedl vcelku dobré, horší je to se servisem a ostatními službami koncernu VW.

Dobrá spotřeba - cca 7 litrů při rozumné jízdě.
Dobře propracovaný interier, hlaně jsem uvítal novou řadící páku a příjemné sedadlo řidiče.

Jedinou výtku v interieru bych mohl mít k držáku nápojů u popelníku, který při jízdě funguje jako trampolína, takže káva v kelímku je po několika km po celém autě a také k absenci stropní přihrádky, jakou mají VW caddy, nebo Fiat scudo.

Pokud bych se však měl rozhodovat znovu pro koupi T5, určitě bych si nechal nejdříve písemně potvrdit všechny sliby a služby, které nabízí prodejce a " Jsou přece samozřejmostí " (ne tak už po prodeji vozu).

Například půjčení náhradního vozu zdarma při reklamační závadě je u VW velkým nadstandatem. Už se tomu vůbec nedivím, protože při současné kvalitě vozů by na jedno prodané auto muselo připadnout jedno náhradní, které bude neustále v pohotovosti. No a kdo si to dnes může dovolit? Ale kdo si může dovolit kupovat nedodělaná a nekvalitní auta pro podnikání?

Závady a opravy na autě

Mé vozy mají hned několik poruch, ačkoliv jsou vlastně skoro nové.


1) Nepravidelné sjíždění předních pneu

2) Velká hlučnost podvozku po přejezdu nerovností, nepříjemné kmitání kol, nestabilní chování přední nápravy po průjezdu zatáčky s nerovnostmi

3) Praskání stěrače zadních křídlových dveří - již třikrát

4) Problémy s cyklovačem zadního stěrače

5) Nepříjemné cuknutí motoru při přechodu otáček z 1800 na 2000

6) Občasný výpadek kontrolek blikačů na přístrojovce



Celkem dost závad na auta, která mají jen 10 000 km v těle ne?
A obligátní odpověď servisu: "Přivezte to, my to vychytáme".
Není to trošku pozdě? Problémy s nápravami a stěrači mají již od počátků prodeje, to je asi tak tři roky. Není to dostatečná doba na provedení patřičných úprav již ve výrobě?

Jistě mi dáte za pravdu, že většina lidí si kupuje tato auta pro podnikání a ne na parádu, kterou pak dělají na parkovištích a dílnách prodejců VW.
<
Přejít na standardní verzi stránky »