Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě nikdy nevypeklo, vždy se porouchalo až doma před barákem, nebo nějak dojelo. Opravy za nízké ceny, s výjimkou nových prahů, blatníků a lemů + nový lak na tyto části + nové tlumiče + oprava řízení = 25 tis. Kč. Cena této GO převýšila v roce 2005 cenu celého auta.
Dojem z vozu: jakobych řídil motorový člun se zvednutou přídí, zejména když je silný vítr. 80 km ideální rychlost, více než 110 km/h už začíná "plout".
Akcelerace - prakticky žádná, jen velký řev motoru, dost nebezpečný vůz pro předjíždění a na rušných křižovatkách.
Samozřejmě známé bolesti škodovčiček: v zimě zamrzlé mechanizmy dveří a okének, buď nelze otevřít, nebo pak zavřít. Než se ohřeje topení, aby se odmlžilo přední sklo, tak vystupuji. Startování i při -18 st. C, ale vždy i při nižších teplotách zůstane motor v chodu až po několikerém nastartování, asi klesá hladina benzinu při stání vozu, kdo ví.
Závěrem: není to auto pro ženu, ale pro chlapa (vždy se od něho zamažu - od zámků ap.), dále v mrazech velmi nebezpečný tank, ze kterého není vidět ven.
Jinak ovšem - mám tento vůz rád pro jeho nízkou cenu - nemusím se strachovat z jeho poškození či ukradení. Dále snadnost oprav - vynikající. Dále jednoduchost - roztlačím ho z kopce a jedu. Ale je to jinak docela neskladný, líný a proti dešti málo těsný vůz. A to jej mám v dobrém a udržovaném stavu.