Zavřít recenzi

Volkswagen Polo 1.2 40 kW

“Spolehlivý služebník do města.”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 1.2 6V 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 72 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.2
Přes všechny popisované závady auto slouží dobře. Brzdové destičky nutno měnit po 30 tisících kilometrech, motor si řekne okolo 1 litru oleje na 1000 km. Long life olej mi vydržel 16 000 km, poté jsem ho raději již nezkoušel, jezdím na klasiku. Pozor na originální střešní nosič, jeho přední díl na autě dobře nesedí i po dotažení a dovnitř auta pak zatéká. V servisu mi řekli, že se jedná o konstrukční vadu.

Toto auto považuji za poměrně povedené a do města ideální. Jezdíme s ním poměrně často i po Evropě na dálnicích, ale výkon motoru 1.2 6V (40 kW) není dostatečný a při cca 160 km/h je na pokraji sil. Maximálně se dá na rovině jet okolo 170 km/h. Navíc poté samozřejmě stoupá spotřeba benzínu i oleje. Spotřeba je silně ovlivněna stylem jízdy, více než u jiných aut (dáno zpřevodováním tohoto motůrku).

Pohybuje se v průměru okolo 7,5 l/ 100 km.

Závady a opravy na autě

Během 3 let provozu převážně v městském provozu se projevily některé závady. Ještě během záruční doby byly vyměněny vibrující plastová obruba sání, vedení ostřikovače zadního okna (ostřikovalo to do kufru).

Těsně po záruce řídící klapka škrtící klapky plynového pedálu (auto nepojízdné na odtah), oba motorky polohování potkávacích světel, čidlo tlaku motorového oleje, kontrolka stavu motorového oleje, čidlo sepnutí brzdových světel (svítily pořád).

Neřešené zůstávají drobnosti jako občasné nefunkční elektrické stahování okének či svícení diody vedle zámku u řidiče i za jízdy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »