Hodnocení a zkušenosti s autem
Za auto jsem dal po smlouvání 135 000 s tím, že jsem později zjistil, že nemá 148-dle tachometru. Ale 208 dle dohledaných servisích dokumentů a STK a lustrace u VOLVA. To budu řešit právní cestou. Protože vozidlo prodáno se stavem a zápisem ve smlouvě 148 000km. Ve vozidle doklady:STK+EMISE 208 000km, Servisní opravy 195000km, lustrace vozidla v servisu 150 mělo v.r.2003-takže v.r.2006 nemůže mít 148 000km.Vzhledem k ceně auta by to člověk nemusel řešit a je jasné, že těch 200 000 naj.km se dalo předpokládat-minimálně. Ale hodlám ty co to mají na svědomí potrápit.
Jinak mám auto půl roku, takže po přesedlání z FAVORITA. Jsou zážitky maximální.Ale na nějaké závěry je brzo.
Otázka je,jak se z hlediska poruchovosti bude chovat dál.Zda to skončí pár opravami,či to bude narůstat.
Problém je spíš v SERVISU-obecně vzato. Jsem odkázaný na jedinný servis VOLVO v Olomouci, a tam si člověka vychutnají. Ted když jsem řešil snímač otáček a auto bylo nepojízdné-táhněte to do Brna či Ostravy.
Díly ve VOLVU jsou drahé a hodinová sazba 750+DPH je taky slušná.Na vrakáč do Prahy daleko,a když se vám pokazí elektrika-nikdo do toho z obyč.autoelektrikářů moc nechce lézt. Takže musíte zaškrábat na jejich dveře.
Svezení super,ale pokud nejste bud sami fachmani a neopravíte si na autě věci sami nebo nejste milionáři.Je to svezení asi fak luxus.Na který si člověk rychle zvykne,ale zapláče pak s účtenkou z opravy.
Samozřejmě nejsem naivní a vím do čeho jsem šel,200konové auto si nějaké náklady vyžádá o spotřebě nemluvě. To je daň za to, když si chcete splnit sen a povozit se.