Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1,4mpi 50kw

“Dražší, ale nelituji.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1,4 
  • Stav km při koupi: 67 000 km 
  • Stav km nyní: 72 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 7.8
Koupil jsem jako ojetinu ve značkovém servisu vč.serv.knížky. Takové ty triky jako je "ověřený vůz", na to bych moc nesázel. Odtokové kanálky snad nemohly být nikdy čištěny (přestože díl.příručka to výslovně uvádí při insp. prohlídkách). Podle mne to nikdo moc neprohlížel.

Vycvičen z favorita jsem po koupi zběžně prohlédl motor, filtry, upevnil volně visící kabely, rozebral a vyčistil, utáhl vše na co jsem stačil svépomocí.

Má dodělávaný alarm a DO, občas se nezamkne, ale to je evidentně ne příliš precizně provedeným způsobem dodatečné přestavby.

Nicméně teď mám pocit, že vím co mám za auto, kde co je a jak to vypadá. Je spolehlivé, spotřeba na benzin okolo 6l/100km, na plyn je to tak 7l/100km.
Zadní díl tlumiče je původní, brzy na něj dojde ale 5 let výdrž je slušná.

+ tichý motor
+ skvělé servo, přesné
+ podvozek bez chyb
+ solidní dílenské zpracování

- menší prostor na zadních sedadlech
- malý kufr (a ještě menší pro přestavbě LPG)
- výkon motoru by mohl být vyšší (mám 8ventil)
- zapojení autorádia "made in VW" ztěžuje montáž jiného typu s klasickými ISO konektory
- u verze Classic nutnost natáhnout kabely k zadním repro

Asi jsem měl štěstí v nákupu a když jsem všechno zevrubně prohlédl a poopravil ...

Závady a opravy na autě

67 000 km - výměna obou tyček stabilizátorů

67 000 km - přestavba na LPG

70 000 km - zatékání u spolujezdce skrz palubovku. Odstranil jsem sám vyčištěním odtok.kanálků.
<
Přejít na standardní verzi stránky »