Zavřít recenzi

Volkswagen Golf Sport 2.0 FSi automatic

“Dobré, ale drahé a hladové.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 2.0 benzín 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 20 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 5.6
Velmi dobré auto, ale po 2 letech a 20 tkm vykazuje některé jevy, které bych čekal až u mnohem staršího vozu. Dobrá dynamika, velmi slušné jízdní výzkony, perfektní brzdy. Ve sport-packetu chybí některé věci, které už považuji za samozřejmost, ale většina z nich se dá dohnat přenastavení palubního počítače (značné plus, nastavit se dá cokoliv). Předimenzované těsnění kolem dveří; musíte třískat dveřmi mnohem víc než u prehistorichých škodovek.

Při velmi lehké noze se dá jezdit i za 5,9L (mimo město, 80kmph, údaj dle počítače).
Při lehké noze se dá jezdit kolem 6,8L (dtto).
Normálně se jezdí kolem 8L (mix, počítač).
Město 12L.
Realiticky (ne podle počítače) to pod 10 prakticky nejde.
Údaje platí při použití benzínu Shell V-pover Racing.
Pokud se tam nalije něco jiného, je obvykle spotřeba o 10% vyšší.

Pro:
- poměrně dost prostoru pro posádku
- (snad) velká míra bezpečnosti
- velmi dobrý podvozek
- docela jedovaté brzdy

Proti:
- výhradně benzín 98 a lepší = ještě horší cena provozu ;-(
- drahý (značkový) servis
- obrovský propad ceny nového vozu
- pomalá reakce automatu v režimu "D", neochota udžet nižší stupeň i přes kick-down (při předjíždění nemile překvapí, lze to řešit jen včasným přesunem voliče na "S" - sport)
- na delší cestování je kombinace podvozek-sedačky moc tvrdá a nedělá dobře zádům a žaludku (při rychlejším cestování po D1 vzniká mořská nemoc)
- při normálním ježdění neadekvátní spotřeba
- asi fixluje počítač (ukazuje spotřebu 8,2L/100 na trase 400km, ale metodou plná-plná jsem se na téže trase dopočítal asi 10,5 L/100)
- hodně se kradou a vykrádají (během 2 let 2x nové boční okno a 1x zámek - a to je to skoro pořád jen v garáži)

Závady a opravy na autě

žádné podstatné, ale "drobnosti" u prakticky nového auta, které nepotěší:

- upadlo těsnění na LZ dveřích (opraveno v garanci)

- cvacká cosi pod palubkou

- drnčí ventilátor (oprava dle servisu cca 5000 Kč s tím, že ten nový to bude dělat za chvíli taky)

- po 2 letech provozu vychýlené rámy oken na předních dveřích (do garance to prý nespadá, protože je to seřízení a na to je jen 1/2 roční záruka)

- velká prodleva automatu mezi 1. a 2. stupněm v režimu "D"

- drolí se plast kolem kolem budíků
<
Přejít na standardní verzi stránky »