Zavřít recenzi

Alfa Romeo 155 Q4

“Hodně rychlé, ale nepohodlné a nespolehlivé auto.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 2,0T 
  • Stav km při koupi: 82 000 km 
  • Stav km nyní: 135 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 9,5-20, průměr 11-12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 3.6
155ka je hranatá krabice kterou jsem koupil protože se mi líbilo jak rychlá a syrová umí být. Na druhou stranu to bylo krajně užrané auto bez pohodlí a s dost otřesnou kvalitou interieru. Ano alfa jezdila pěkně průměrem kolem 11l, ale jakmile se šláplo 20l tam teklo jen to fiklo. Pohodlí bylo spíše prkenné a to mě po čase začlo obtěžovat, jelikož kvůli práci se mi zvýšil nájezd na 25000km/rok a na to tahle alfa prostě není.

Interier vrzal a drnčel což mi lezlo na nervy.ano v zatáčkách byla 155ka velmi schopná, držela jak přikovaná, ale jakmile se to přehnalo, změna najeté stopy byla dost náročným úkolem na který nebylo leckdy moc prostoru.později mě neskutečně vytáčela trvanlivost všech možných dílů, které působily jako by byly snad vyrobené z alobalu-prostě neustálá údržba a zvlášt jak se člověk občas svezl bylo to náročné na peníze.alfa byla zábavná, rychlá, ale se spolehlivostí na nule.

Zkrátka po zkušenosti vím že je to auto na zábavu, které je subjektivně dost rychlé, ale nelze říct nic jiného než že jsou auta která jsou pohodlná spolehlivá rychlejší a jezdí o polovinu levněji. měl jsem to auto rád, ale ojektivně je to zvláště dnes už trochu veteš. Ve své době hodně rychlé auto, které na okreskách schopně konkurovalo 3kovým bmw, civicům atd... Byly to souboje na ostří nože, kdy civiky, bavoráky a jiná auta měly co dělat aby se držely v souboji. Byla však i rychlejší která nenutila svého majitele neustále investovat a akceptovat totální nepohodlí.

Závady a opravy na autě

Vůz jsem si v roce 99 nechal přivézt z itálie dov. firmou. Vše bylo jak být mělo a Alfa byla skutečně v kondici a se serviskou. Později bylo potřeba během 50 000km nacpat asi 40 000 do podvozku.

Za čas odešla vodní pumpa, po tom elektrika palubní desky a na 125000km odešla nějaká jednotka řízení motoru -sehnal jsem nakonec za 22 000kč.na 130 000km byl po smrti přední diferenciál takže těžká sháňka poo jiném.

Konec mého vlastnictví nastal, když odešel motor-odešly šály i přes 10w-60, kterého už spotřebovával cca 2l/1000km. Motor jsem dal opravit a alfa šla v roce 2001 do světa.
<
Přejít na standardní verzi stránky »