Zavřít recenzi

Nissan 200 SX S13

“Bezvadný vůz.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1800 / CA18DET 
  • Stav km při koupi: 120 000 km 
  • Stav km nyní: 150 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Vzhled auta je bezvadný, na svůj rok byl až nečekaně výstřední zvlášť cos e interiérů týče - ten je designově opravdu povedený a ergonomicky též !

Auto je se sériovým podvozkem komfortní díky své délce a velkému rozvoru i rozchodu, ale i přes komfort je podvozek bezvadně sedí na silnici.

Zavazadlový prostor je dostatečne velký až po vyndání zadního plata, s platem je vysoký cca 40cm tudíž větší věci se tam nevejdou.

Co se vybavenosti týče tak ta je na ten rok excelentní, ABS, imobilizér, servo, el. okna+zrcátka, klimatizace .. . . scházejí zde pouze airbagy které jsou až od vezre S14.
-----------------------
Výkon motoru je bez komentáře, sériové 200SX v dobrém stavu dosahuje i 180 koní (169 oficiálně) , zrychlení jsem naměřil 6,2 na 100Km/h a maximální rychlost podle tachoměru jsem měl 245 ale šlo by za 250 tachometrových. Motor má příjemný zvuk a se zdravím výfukem není nijak moc hlučné, při použiťí laděného auto neni na dlouhé cesty :) .
Startování je i v nejtužších mrazech bez jediného problému, přes zimu 2005 jsem s autem nejezdil a po cca 4 měsících auto chytlo na 1/4 otáčky což jsem u jiného auta nikdy neviděl !

Koroze karosérie je dle původu a stáří vozu, u většiny se již koroze projevuje ale při kvalitní péči je vše v pořádku, každe 200sx ale koroduje pod spojlerem na kufru a při netěsnosti výfukového potrubí na levém prahu.
---------------------------

Jízdní vlastnosti jsou bezvadné ale potřebují zkušeného řidiče jinak je oněch 180k na zadní nápravě nebezpečné.
Spotřeba bych dal tak 8 / 14 / 12 (mimo město / město / kombinace ) ale vše záleží na "noze" .... dá se s ním jezdit i za 20 při velmi ostré jízdě ale naopak při klidné jízde někam dál i za 7 litrů. Provozní náklady jsou tedy cca střední, ani malé ani velké.
-------------------------
Vozidlo jsem koupil před cca. 2mi lety za cenu 65 tis a mohu garantovat že za tuto cenu nenajdete lepší sportovní vůz s takovýmto designem a výkonem, jediný vůz který je schopen konkurovat je Fiat Coupé 2,0Turbo ovšem ten je cenově kolem 200tis a jeho spolehlivost je mnohem horší jak u japonských vozů. Na vozidle není snad nic co by se mi nelíbilo.
Prostornost na předních sedadlech je výborná i pro lidi okolo 180cm , na zadních sedadlech je naopak dost málo místa a to hlavně na hlavutudíž osobu se 180cm tam vézt nejlépe jen jednu :)

Pokud se tedy rozhodujete o koupi tohoto vozu tak mohu jen doporučit, ale stejně tak vám doporučím před koupí nechat vůz zkontrolovat v servisu popř. ho sám zkouknout minimálně sundat přívod k torbu a otestovat vůle ( 0,5mm do stran ještě jde) , kouknout víčkem od oleje na stav vaček jestly nejsou vydřené ,zadní kotouče mohou být orezlé (běžná závada) , zkontrolovat těsnost výfuku a korozi prahů, po zahřáťí nesmí nikde nic klepat, pro zkušenější je ještě vhodno změřit tlaky válců a tlak turba.

Závady a opravy na autě

Při správné údržbě je poruchovost stejná jako u každého japonského vozu.
Moje poruchy . . . .
1) Prasklé lágry na klice, za důsledku použiťí přípravku XERAMIC
2) Odešlo turbo , za důsledku mnou špatně dotažené "WasteGate"

Tudíž při kvalitní údržbě je auto bez poruch.
<
Přejít na standardní verzi stránky »