Zavřít recenzi

Honda Accord Coupé 2,0i 16V

“Super kára se skvělým motorem a prostorným interiérem.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 1998ccm, 98kW 
  • Stav km při koupi: 131 000 km 
  • Stav km nyní: 198 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7,9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto jsem koupil jako ojetinu v bazaru. Bylo za dobrou cenu a vypadalo na první pohled velmi dobře. Musel jsem hned koupit novou baterii, protože ta původní byla skoro mrtvá. Hned po koupi jsem zajel do značkového servisu Hondy, aby se na ní podívali. Nechal jsem vyměnit všechny kapaliny, svíčky, dát novou baterii a bylo mi doporučeno vyměnit přední kotouče. Servis mi pak prováděl kamarád, sám majitel Hondy a majitel autoservisu. S náhradními díly nebyl problém.

Honda Accord Coupé je skvělé auto. Moje verze byla vyrobená v USA a byla dovezená z Německa v roce 1997. Podle všech dostupných dokladů jsem byl jejím třetím majitelem, druhým v ČR.

To auto bylo velmi pohodlné, prostorné, a mělo úžasný motor. Dvoulitr s 98kW dokázal i s tímto 4,7m dlouhým a více než 1,3 tuny vážícím autem pěkně cvičit. Ta síla a ten zvuk, no kam se hrabou ostatní automombilky! A to jsem jedzil za průměrných 7,9l/100km !!! Zkoušel jsem v Německu na dálnici, kolik pojede a dostal jsem se na tachometrových 220 km/h. Jízdní vlastnosti byly vynikající, auto sedělo na silnici jako přibité a velmi dobře filtrovalo nerovnosti. Prostě jako v bavlnce.

Honda byla velmi spolehlivá, kromě běžné údržby (olej+filtr po 10.000km) jsem pouze postupně opravoval, co bylo potřeba z důvodu stáří. Ve 140.000km jsem měnil přední kotouče a dával nový výfuk (ten mi urval kartáč myčky, když praskl vodící řemen a válec se skácel na zadní část mého auta - koncovka výfuku přesahovala přes okraj nárazníku, takže to dostala naplno). Ve 180.000km jsem měnil rozvody. Tlumiče (plyno-kapalinové), byly původní a každý rok jsem je nechával testovat, přičemž bez problému procházely.

Předností byl i velký kufr, kam jsem se sám v pohodě srovnal a ještě zbylo místo.

Dodnes je mi smutno, že jsem ji prodal. Ale už byla stará, neměla klimu ani airbagy. Ale jezdit s ní přes tři roky, to byl opravdu nezapomenutelný zážitek.

Závady a opravy na autě

Ani ne poruchy, ale bylo potřeba opravovat opotřebené věci - brzdy, výfuk apod. Auto bylo bouráno a oprava byla dost odfláknutá, na což se přišlo až později.

Nicméně nikdy nemělo poruchu, kvůli které by nebylo možno je dále. Jedna porucha se přece jen vyskytla - nefunkční sensor ABS na levém zadním kole, důsledkem čehož bylo ABS vyžazeno z činnosti.
<
Přejít na standardní verzi stránky »