Zavřít recenzi

Toyota Corolla 1,4 D-4D

“Spokojený zákazník japonců.”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1400 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 31 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 9.2
Po Volkswagenu je to něco,jako se znovu narodit.Žádní němečtí nafoukanci,ale japonská vlídnost a vstřícnost(od začátku).Tuto zkušenost jsem nakonec měl i s Mazdou(rovněž něco nevídaného - v pozitivním slova smyslu).

Auto vyráběli lidi s mozkem,mysleli nejen na svoji kapsu,ale především na řidiče.Tzn.lecos si opravíte sami,protože to prostě má "šroubek"a dá se to rozebrat.Žádných milión plastových čudlíků na každém deklíku,které se samozřejmě ihned ulomí a musi se stejně do servisuJednačtyřka nafta s MMT převodovkou,klima a elektrikou,v černé metalíze a na hliníku mě přišla na 499 000,- Kč(a to je bomba)Pocit jízdy po 18-ti manuálech,něco bezvadnýho.Auto výtečně sedí.Má pravda poněkud přeostřený posilovač řízení,ale to je o zvyk.

Moc se s ní nemazlím a v dlouhodobém průměru si řekne o 5,1 l/100 km.Vnitřní prostor je v dané třídě bez konkurence a nevíc velká a tichá pohoda(málokdo ,kdo si sedne pozná,že jde o naftu).Muzika je taky super.Čím déle tím autem jezdím,tím víc mě baví.Výměna by byla možná pouze snad jen za Mazdu,která zdá se mi dělá o něco hezčí auta,ale to je pouze subjektivní dojem.Vřele Corollu doporučuji.Garance ( á 15 tis.km)stojí v průměru 4 000,- Kč.


****************
4.dubna 2007
****************


Doplnil bych,že nyní mám najeto 45 tkm.Úspěšně jsem s prodejcem dořešil reklamaci nestejnoměrně se sjíždějících pneu.Zdarma mi byla opakovaně seřízena geometrie a dostal jsem kompletní sadu(4ks) nových pneu,rovněž zdarma.

Co se závad týče,byla mi pouze vyměněna žárovka podsvícení ovládání ventilace(pravá polovina nesvítila).Dále mi byly vyčištěny brzdy,protože se koncem zimy ozývalo jemné pískání při rozjezdech,než se br.destičky víc vzdálily od kotoučů.Tato drobnost byla způsobena pouze usazením většího množství nečistot.
Nyní budu při garanční prohlídce řešit "padání" výškového nastavení sedadla řidiče a nadměrnou povrchovou korozi horního víčka tlumiče pérování na LP kole.

Stran spolehlivosti vůz funguje bez jediné vady,stále s prům.spotřebou 5,1 l/ 100km a to i při častých jízdách po dálnici v německu rychlostí nad 150 km/h.Neprojevují se u něj žádné zásadní pazvuky v interiéru a to ani při jízdě po kostkách.Vůz se chová velmi ukázněně ,klidně a kontrolovatelně za jakýchkoliv podmínek.Slabinou je snad rozjezd na zasněženém strmém svahu,kdy se mi zdá že u předchzího naftového VW Polo byly váhy šťastněji rozloženy a takový rozjezd nbyl téměř problémem.

Jediné co občas řekněme mírně znepříjemňuje požitek z jízdy je někdy nesmyslné podřazení systému MMT na nížší rychlostní stupeň,kdy stačí stlačit pedál brzdy mírně vyšší silou a systém reaguje předčasným podřazením,které by řidič v manuálním režimu ještě nedělal.Jinak převodovka MMt funguje stále spolehlivě a bezvadně,řadí citlivě,jemně a bez škubání a rázů.

Stále jsem s vozem i službami prodejce,resp.servisu maximálně spokoje

Závady a opravy na autě

Vyjma mé osobní nespokojenosti s originál osazením pneu žádné.(sjíždí se to nerovnoměrně i po dvou geometriích,ještě řeším reklamaci)
<
Přejít na standardní verzi stránky »