Hodnocení a zkušenosti s autem
Neustále ucpané benzinové vedení, ucpané rezavějícími částmi z hrdla nádrže. Na plováku roztržené sítko. Pomohlo vyčištění nádrže, na plovák jsem nasadil síto z kuchyňského síta a problém byl pryč. Vyvaření lemů a prahů. Problémy s rozdělovačem, stačí se starat o palec a kryt rozdělovače.
240000km - výměna všech tlumičů - poprvé! Motor je držák, jezdil jak drak, startoval i po 14 letech na první otáčku, občas problémy s karburátorem, který kdysi někde vyměnili za neoriginál. Postupně špatná komprese, pístní kroužky, spotřeba oleje, chtělo to generálku.
Jednou praskl rovodový řemen, v tomto motoru se ale písty s ventily většinou nepotkají. Často zatuhlé brzdiče. Výměna předních ložisek, čepů řízení, čepů ramene, všech silentbloků, tyček stabilizátorů. Výměna zadních ložisek, problémy s bubnama a paknama.